fbpx

כ – 344 אלף תלמידים החלו את הלימודים ב- 4147 מוסדות חינוך במחוז צפון – אין שביתות

כ-2. מיליון מיליון תלמידים החלו היום (שישי) את שנת הלימודים תשפ"ד ילדי הגנים ותלמידי בתי הספר יפתחו בבוקר (יום ה') את שנת הלימודים לאחר שברגע האחרון הגיעו משרד האוצר לסיכומים בתיכונים שתיפתח השנה כסדרה.

צילום: משרד החינוך – מחוז צפון.

במחוז הצפון המקיף כ 1.5 מיליון תושבים , 93 רשויות מקומיות ,ו 500 ישובים. מספר התלמידים שיפתחו את שנת הלימודים עומד על 344.230.  80 בתי ספר חדשים נפתחו ו- 80 מנהלים חדשים נקלטו. את חדר המצב מאיישים חברי הנהלת המחוז ויו״ר מועצת התלמידים המחוזית, שון לוקיאניץ'. מנהלת המחוז, הד״ר אורנה שמחון, סקרה בפני מטה משרד החינוך את אופן היערכותו של המחוז לפתיחת שנת הלימודים. במחוז הצפון הוסרו כל איומי ההשבתה, כל מוסדות החינוך קיבלו אישורי בטיחות. לאחר עבודה מאומת התגבר המחוז על חוסרי המורים וכל המשרות אוישו.

צילום: מד"א.

מנהלת המחוז, ד"ר אורנה שמחון: "מחוז הצפון ערוך ומוכן לפתיחת שנה"ל תשפ"ד. אנחנו נרגשים מאוד עם פתיחתה של שנת הלימודים החדשה, ברכתנו שלוחה לשר החינוך, יואב קיש, מ"מ מנכ"ל משרד החינוך, מאיר שמעוני, צוותי חינוך, תלמידים והורים יקרים".

שנת הלימודים החדשה על פי מדיניות השר ומ"מ המנכ"ל תעמוד השנה בסימן הלכידות החברתית ותוגדר כיעד מרכזי אותו הציב השר ברקע המחלוקת החברתית בחברה הישראלית. "אנחנו ערוכים ומוכנים להוביל את מדיניות השר באופן מיטבי" ציינה ד"ר שמחון.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן