לאן נעלמה היימנוט? – חשש כבד לחייה – החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז צפון

ארבעה ימים מאז שדווח לראשונה על היעדרותה של היימנוט קסאו הילדה החמודה בת ה-9 ממרכז הקליטה צה"ל ברחוב צה"ל 9 בשכונה הדרומית בצפת, למשטרה אין קצה חוט. מאמצי החיפושים מתרכזים בשכונה הדרומית אך לא רק גם בעיר העתיקה. מתנדבים רבים מסייעים ליחידת הכלבים של ישראל ולמשטרה בחיפושיה של הילדה. מסוק משטרתי הועלה באוויר אך ללא תוצאות.

צילום: משטרת ישראל.

עיקר המאמצים מתרכזים בשטח ובאיסוף מידע מודיעיני. מפכ"ל המשטרה, רנ"צ, יעקב שבתאי הגיע באמצע השבוע לחפ"ק המשטרתי הממוקם במרכז הקליטה. המפכ"ל מלווה במפקד המחוז הצפוני, ניצב שוקי תחאוכה: נפגש עם אמה של הילדה ובני משפחתה והבטיח לה שהמשטרה תעשה את הכל להחזיר את הילדה הביתה במהרה.

המפכ״ל ערך בחפ"ק הערכת מצב בהשתתפות: ר׳ אג״מ, רח״ט מודיעין, ממ״ר כנרת, מת״ח צפת, ר׳ ימ״ר צפון וקצין אג״מ צפון. קודם לכן הטיל מפקד המחוז ניצב שוקי תחאוכה את החקירה על היחידה המרכזית של מחוז צפון. המפכ״ל הנחה להקצות את כל האמצעים העומדים לרשות המשטרה במטרה לקדם את החקירה ולהביא למציאת הילדה בריאה ושלמה במהירות. המפכ"ל הוסיף כי מקבלת האירוע החלו שוטרי המחוז הצפוני בביצוע פעולות נרחבות לאיתורה הכוללות שימוש במגוון כלים טכנולוגיים וכן סריקות הנערכות בהשתתפות מאות שוטרים ומתנדבים ממגוון גופים וארגונים מכל רחבי המדינה.

כאמור, ביום ראשון סמוך לשעה 22:00 התקבלה קריאה במשטרת ישראל בדבר היעדרותה של היימנוט קסאו, בת 9, תושבת צפת אשר נראתה לאחרונה בשעה 19:30 במרכז קליטה בו מתגוררת ברחוב צה"ל בעיר ומאז נעלמו עקבותיה.

מפקד מחוז צפון ניצב שוקי תחאוכה: "הילדה היימנוט קסאו בת ה-9 היא המשימה החשובה ביותר שלנו במחוז הצפוני ובמשטרת ישראל. אנו נמצאים פה מהדקה הראשונה במאמץ מרכזי עם כלל הכוחות והאמצעים עד שנסגור את המעגל למציאתה".


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן