ליאור קרת: "לוקח עלי את האחריות להפסד – לא שיחקנו טוב ולא הגיע לנו לנצח"

הפסד ראשון העונה לקבוצת מ.ס. דניאל צפת והיא הצטרפה ליתר קבוצות הצמרת אף להם אין מאזן מושלם. 87:92. (44:47). צפת בתצוגת כדורסל לא טובה, נתנה למגידו את הניצחון במו ידיה.  צפת לא ניצלה את העדר הביתיות של המארחים ממגידו שבעונתם הראשונה בליגה הארצית הוכיחו עד כה בכל משחקיהם שהם מתכוונים להתמודד חזק על הכרטיס לפליאוף. 

הופתעת מהיכולת של מגידו או שצפת לא הייתה טובה?

צפת תרצה לשכוח את משחקה הגרוע ביותר עד כה העונה. היא לא הייתה מדוייקת בהתקפה והייתה חלשה בהגנה במגידו משחק, השורד עידו קוז'יקרו שעדיין לא נס ליחו והיה אחד מהשחקנים הבולטים בקבוצתו. קוזי'קרו שזוכה לכבוד מהיריבים ויותר מדי לרספקט מהשופטים עשה יותר מדי נקודות קלות. המאמן, ליאור קרת מנסה להסביר את הנסיבות להפסד הבכורה.

92 נקודות לקבל במשחק – זה אומר שתצטרך לשפר את משחק ההגנה?

לא הופתעתי כלל, מגידו קבוצה נהדרת – מאוזנת מאד : שחקנים ותיקים ועתירי נסיון לצד צעירים מבטיחים שמגיעים לכל משחק כדי להוכיח את עצמם עם מאמן נפלא ואווירה מיוחדת כי הקבוצה היא במקור קבוצת חברים. ראינו אותם כמעט מנצחים את כפ"ס שלום בחוץ בשבוע קודם לכן והיה לי ברור שצפוי משחק מאד קשה.

מה אתה לוקח אתך מהמשחק הזה?

לוקח את הדקות הטובות שלנו מהרבע הראשון ואת האופי ,הנחישות והרצון בעזרתם חזרנו למשחק ברבע האחרון. גאה בשחקנים שלי על המאמץ שהשקיעו . לוקח גם טעויות שלי מהן אלמד- קריאה לא מתאימה של תרגיל אאוט בייסליין לקראת הסיום, שחקנים שהשארתי על המגרש למרות שלא היו יעילים מספיק לעומת כאלה שיכלו לתרום יותר ועוד.
לוקח עלי את כל האחריות – לא שיחקנו טוב ולא הגיע לנו לנצח.

אתה סבור שהשיפוט היה בעוכרינו?

השיפוט היה בעוכרינו אבל זה חלק מהכדורסל ומהספורט. השופטים ניסו לעשות כמיטב יכולתם והם בני אדם שבדיוק כמו כל אחד מאיתנו עושים טעויות- פעם זה לכיוון שלנו ופעם לא . אתמול השריקות לא היטיבו עימנו אבל אנחנו מתעסקים במה שתלוי בנו וכשאנחנו מקבלים 92 נק' אין לנו אלה לבדוק את עצמנו ולשפר ככל שניתן את משחק ההגנה שלנו.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן