fbpx

סופי – ללא הסמל: שלום (פופי) חדד לא ימונה למנהל מקצועי בצפת – דורש את חובות העבר

שלום (פופי) חדד שסומן כמי שאמור לנהל מקצועית את מ.ס. דניאל צפת העולה החדשה בלאומית נותר בחוץ. חדד מסמליה הגדולים של צפת בכדורסל היה אמור להיות לצדו של המאמן, לירן שוורצוולד חסר הניסיון בלאומית שבשנתיים האחרונות כשל בהפועל עכו בניסיונותיה להעפיל ללאומית. ניר קפלן מי שאימן בשנים האחרונות את מכבי רעננה, הפועל עפולה והפועל מגדל העמק עשוי לשמש כמנהל מקצועי.

כעת צפת לאחר עזיבת אילן יפרח ועתיד לא ברור של ברוך מזרחי נשארת ללא זהות מקומית. חדד יליד צפת ואהוד מאוד בעיר שמאז עזיבתו את הקבוצה לפני כשנתיים סייע לקבוצה בייעוץ ואף בהבאת שחקנים הביע נכונות לחזור לקבוצה כמנהל מקצועי אך התנה זאת בתשלום חובות עבר. בצפת ניסו לשכנעו להצטרף תחילה לקבוצה בהבטחה שהחובות הכספיים ישולמו בהמשך. כמי שמכיר את המערכת מקרוב ומודע לכך שעמותת הספורט העירונית קורסת כלכלית חדד סרב. החוב העומד על עשרות אלפי שקלים הובטח מספר פעמים ולא שולם מצטרף אל חובות העמותה לקבוצת הכדורגל שם פנו למשרד עורכי דין בדרישה לפירוק העמותה במידה והעמותה לא תשלם חובות של כ-240 אלף ש"ח לשחקנים. לכתבינו נודע כי חדד עשוי לפנות לערכאות משפטיות.

בעמותת הספורט העירונית הסתפקו בלשלם את החוב לקבוצת הכדורסל כדי להמנע משם רע אצל עסקני הכדורסל ואצל סוכני השחקנים. ישנם עד היום סוכני שחקנים וותיקים שזוכרים לרעה את צפת של אמצע שנות התשעים או תחילת שנות ה-2000 בעת שצפת שיחקה לסירוגין בלאומית. לצפת של אז היה מוסר תשלומים גרוע וסוכנים חוששים שהמצב דומה גם כיום 23 שנים אחרי. כל שחקני צפת מהעונה החולפת לא ממשיכים בלאומית. דביר אוחנה ואולי שחקן נוסף ימשיכו בצפת. הסוכנים פונים לצפת במטרה לשדך שחקנים לצפת, אך בתוך תוכם עם חששות כבדים.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן