5 יתרונות למעבר לצפון הארץ

משפחות רבות שוקלות בשנים האחרונות לבצע מעבר לצפון הארץ ורבות מהן אף ביצעו מהלך זה בפועל וזאת כדי לשפר את איכות החיים ורמת הדיור שלהן. המעבר לצפון נובע מתוך היתרונות של מעבר לצפון הארץ. 

מגורים בסביבה גיאוגרפית יפהפייה 

כל אזור הצפון שופע מרבדים צבעוניים של השדות, יופי קסום של הטבע שכולל פריחה, צמיחה, נחלים זורמים, מפלים שוצפים, הרים גבוהים והמון חיות בר מסקרנות. מי שעובר לגור בצפון חי בתוך שמורת טבע והוא יכול בכל פעם לנסוע לטייל באזור שהוא קרוב יחסית ולכן בדרך זו מכירים המון מקומות חדשים בסביבה. גם העובדה שכאשר נוסעים ללימודים, לקניות, או לכל מטרה אחרת רואים בצידי הדרך את הפריחה ואת הצמיחה, מוסיפה רבות למצב הרוח הטוב של כל בני המשפחה. 

אפשרויות נדל"ן אטרקטיביות 

הנדל"ן בצפון הוא זול יותר מאשר במרכז הארץ באופן משמעותי. לכן משפחות רבות שאינן מסוגלות כלכלית לרכוש נכס במרכז, ייהנו מהעובדה שבצפון הם יכולים לרכוש דירה גדולה בשכונה חדשה, בית פרטי בסביבה וותיקה בערים מסוימות, או לחלופין שטח קרקע שמיועד לבנייה באחד היישובים ברמת הגולן או באזור הכנרת. 

האפשרויות הן רבות ולכן כל משפחה בוחרת את האופציה שהיא המתאימה ביותר עבורה. לגור בסמוך לקהילה צעירה ופעילה בשכונות החדשות ,או ביישוב שהוא מרוחק הכולל אפשרות של בניית בית החלומות וגם צימרים שהוא מקור פרנסה ייחודי בתיירות בצפון.

חינוך ברמה גבוהה 

החינוך הוא הבסיס עבור הילדים ולכן בתי הספר בצפון הם באיכות גבוהה, יש בהם למידה ממוקדת של כל מקצועות הליבה וגם כישורים חברתיים ותחומי למידה יוצאי דופן וזאת כדי לקדם ולהרחיב את רמת הידע שלהם. יעידו על כך הילדים הרבים שהתגלו כמחוננים או כמצטיינים בערים השונות בצפון הארץ. 

השקט הפסטורלי 

דירות למכירה בנהריה הן אחת האופציות שקוסמות למשפחות הישראליות. מדובר בעיר שקטה ונעימה השוכנת על חוף הים ולכן יש בה אווירה פסטורלית עם נוף נפלא לאורך כל היום ובריזה נהדרת בשעות בין הערביים. לכן משפחות מהמרכז וגם מאזורים אחרים בצפון עוברות לגור בשכונות החדשות בחלק הצפוני של נהריה לכיוון אכזיב וגם בשכונות אחרות ברחבי העיר המתפתחת. הם נהנים ממבחר גדול של דירות קטנות או גדולות, דירות גן, פנטהאוזים מרהיבים וגם בתים פרטיים.

חיי קהילה תוססים 

בשכונות החדשות גרות הרבה מאד משפחוות צעירות ולכן הן מטפחות חיי קהילה שיתופיים. התושבים נפגשים אחר הצהרים וגם בסופי שבוע בגני השעשועים המושקעים. יוצאים יחד לפעילויות מאתגרות וגם לטיולים רגליים או במכוניות, נהנים לרכב יחד על אופניים ביערות, בשבילים ובשטח כדי לשאוף את האוויר הצח בכל מקום. וזאת לעומת החיים בעיר הסואנת שבה הם חיו עד לפני כמה שנים והם כה מרוצים מהשינוי. 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן