למענם: בסיוע המוסד לביטוח לאומי נחנך במכללה האקדמית צפת מרכז תמיכה לסטודנטים ליקויי למידה

מרכז תמיכה לסטודנט נחנך במכללה האקדמית צפת. המרכז שהוקם בתמיכת המוסד לביטוח לאומי, נועד לסייע לסטודנטים ליקויי למידה ולסטודנטים עם צרכים מיוחדים להשתלב באקדמיה ולהצליח בלימודיהם האקדמיים.

עככא

נשיא המכללה החדש פרופ' חיים ברייטברט "המכללה רואה חשיבות גדולה בפתיחתו של מרכז התמיכה לסטודנט המעניק ייעוץ אישי, תמיכה רגשית, שיעורי תגבור וסדנאות לימוד. המכללה תומכת ומסייעת לסטודנטים בעלי צרכים מיוחדים המתקשים בלימודים לממש את יכולתם בתחום האקדמי". 

 'היחידה לקידום הסטודנט' מהווה חלק מפעילותו של דיקאנט הסטודנטים. מטרת היחידה  היא להעניק תמיכה וייעוץ לסטודנטים עם צרכים מיוחדים ולסטודנטים לקויי למידה. המרכז הוקם בבית וואהל, והסטודנטים מגיעים למפגשי למידה בחדרים אישיים המאובזרים בציוד חדיש ונהנים מטכנולוגיה מתקדמת, המסייעת להם להתגבר על קשיים שונים, וכל זאת באווירה מקבלת ומזמינה.

וטןטן

ד"ר אביבה לבאן, מנהלת היחידה לקידום הסטודנט "בזכות שילוב ידיים בין המכללה לביטוח הלאומי, זכינו למקום מפואר הנותן מענה מיטבי לצרכיהם המגוונים של  הסטודנטים המאובחנים כלקויי למידה,  להשלים את לימודיהם האקדמיים וכל זאת באווירה נעימה ובסביבה תומכת".  

דורית פרטובי, דיקאנית הסטודנטים "מרכז התמיכה הוא בבחינת הגשמת חזון. אנחנו מבקשים לטעת בסטודנטים את האמונה, לחזק את הנחישות, את תחושת המסוגלות, אנו מציבים יעדים, ונותנים את הכלים והסיוע להגשמתם".

טקס

בטקס חנוכת המרכז שהתקיים בבית וואהל, השתתפו ראשי המכללה ונציגים בכירים מהמוסד לביטוח הלאומי התומך בפרויקט וסייע בהקמתו. שמואל ויינגלס, מנהל הקרן לפיתוח שירותים לנכים במוסד לביטוח לאומי אמר "הפרויקט נועד להביא כמה שיותר אנשים עם מוגבלויות אל המוסדות להשכלה גבוהה בישראל, לתמוך בהם ולהעצימם, כדי שיסיימו את לימודיהם בהצלחה".

באירוע השתתפו גם אנשי הסגל האקדמי והמנהלתי של המכללה, צוות היחידה לקידום הסטודנט: מאיה בן שמחון רכזת נגישות ומתאמת, מנהלת המשרד מזל חדד, סטודנטים ואורחים.בתום חנוכת היחידה התקיימה הרצאה מרתקת ומעוררת השראה – מ"סיכון לסיכוי" של נעמה אהרונוביץ.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן