מאמן חדש והמון אופטימיות – בונן על הקווים הוביל את צפת לניצחון דרמטי על יוגב אוחיון ורעננה

בתום מותחן דרמטי בצפת, הצליחה קבוצת מ.ס. דניאל לסיים את הסיבוב הראשון עם ניצחון רביעי העונה ועם המון אופטימיות להמשך. צפת מנצחת את מכבי עירוני רעננה, 81:82 (41:37).

ניצחון חשוב למאמן החדש, יוסי בונן. צילום: לילך וייס רוזנברג.

צפת עם מאמן חדש על הקווים, יוסי בונן במשחקו הראשון, רדפה כל המשחק אחרי האורחים מרעננה בראשם, כוכב ליגת העל בעבר, אקס מכבי ת"א יוגב אוחיון. בתום הרביע השלישי, צפת הייתה בפיגור של 10 הפרש, 62:52 והיה נדמה שצפת קרובה להפסד תשיעי העונה. אך ברבע הרביעי עם דחיפה של הקהל המקומי שנכנס לאטרף, צפת הצליחה למחוק את הפער ולנצח בסל שלוש משוגע עם הבזאר של יובל מיכאלי ולנצח, 81:82. לרעננה זה היה הפסד רביעי ברציפות.

צילום: לילך וייס רוזנברג.

צפת מעודדת מניצחונה שנותן לה מעט אוויר לנשימה בתחתית הבוערת תנסה לנצל משחק בית נוסף כבר במחזור הקרוב שייפתח את הסיבוב השני. צפת תארח את האחרונה מכבי חיפה שניצחה במפתיע את אליצור שומרון בתום 2 הארכות. המשחק המסקרן ייערך ביום שישי (13:00). בסיבוב הראשון במשחק שנערך בגן נר, הפסידה צפת, 67:81.

אך קודם למשחק מול חיפה תתארח צפת ביום שלישי הקרוב בגני תקווה בשלב רבע הגמר מול אליצור שומרון. המשחק מול השומרון הוא השני בין הקבוצות בשבועיים. צפת הפסידה בליגה למארחים מהשומרון, 75:85. המנצחת במשחק זה תתארח בחצי הגמר בין המנצחת לעירוני רעננה – הפועל נהריה.

צילום: לילך וייס רוזנברג.

קלעו לצפת: דניאל קופרברג – 21 נק' תומר כהן -11, עומר חממה ומקסים רומנוב – 10 כ"א, איתי גליק – 8, יובל מיכאלי – 6, אופק ריף – 5, אופק בן יעקב – 4, תום מעיין – 3, דביר אוחנה וניב אבידן 2 כ"א.

צילום: לילך וייס רוזנברג.

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן