איך לדעת מה המחיר של מטבעות זהב?

זהב הוא יותר מהכל סחורה, מוצר שתמיד שומר על הערך שלו. במקביל, זהב הוא גם חומר גלם המיועד לתעשיית התכשיטים. מה שמציב אותו בנקודה מעניינת, שכן הוא מצד אחד חומר גלם שנעזרים בו על מנת ליצור אומנות, תכשיטים שהופכים לפריטים אופנתיים לכל דבר ועניין. מהצד השני, מדובר על מה שהוא גם יקר ערך בפני עצמו. בייחוד בשנים האחרונות, עקב מגיפת הקורונה והיחלשות המטבעות החזקים בעולם, כולם הבינו כי אם יש משהו ששומר על הערך שלו לאורך זמן, הוא בהחלט זהב. 

הרבה אנשים מבקשים להמיר את הזהב שברשותם לכסף 

המרה של תכשיטים לכסף זו פרקטיקה ידועה שלא הומצאה בדור שלנו, אלא כמה וכמה דורות אחורנית. כאמור, אנחנו מדברים על חומר גלם שלעולם שומר על ערכו. כך שלמעשה מדובר על מה שהוא תמיד ניתן להמרה לכסף בכל שלב שאתם מעוניינים בו. בין אם אתם צריכים רגע כסף עבור משהו מיוחד ובין אם אתם פשוט לא רוצים להישאר עם ערמות של תכשיטים שאולי קיבלתם בירושה אבל אין להם שום משמעות כעת, אנחנו כאן כדי לתת לכם את המענה הנקודתי הזה. 

איך בוחנים מה הערך של מטבע זהב? 

מדובר על תהליך שלוקח כמה שלבים שונים: 

שלב ראשון, אנחנו מודדים את הפריט ובודקים כי הוא אכן עשוי זהב טהור: לא פעם אנחנו רואים לקוחות שמביאים פריטים שעל פניו נראים לחלוטין כמו זהב, אבל אחרי בדיקה מעמיקה מתברר שזה ממש לא זהב. מדובר על סיוטאציה מוכרת ומה שאנחנו בודקים קודם כל, בשלב הראשון. לאחר מכן אנחנו מודדים את המטבע ואנחנו בודקים כמה קרט הוא, כלומר, מה המשקל שלו וכמה כמות של זהב נמצאת במטבע הזה. 

בשלב השני אנחנו בודקים בבורסה כמה שווה הזהב היום ביחס לדולר:  משום שמדובר על סחורה, משום שמדובר על מוצר שהוא בגדול שווה ערך תמיד בכל העולם, מדובר גם על מוצר שהמחיר שלו משתנה בהתאם לשינויים בשוק. למשל, בחודשים הראשונים של מגיפת הקרונה, כשהמצב בשווקים היה עגום למדי, שוויו של הזהב הגיע לשיא של מאתיים שנים. הסיבה לכך היא שבעולם משתנה, ערכו של הזהב נשאר יציב, מה שלמעשה מוביל לעליה משמעותית של הערך שלו. לעומת זאת, בחודשים שעברו מאז, עם ההסתגלות למצב החדש ולחיים עם המגיפה, ערכו של הזהב ירד. הוא עדיין גבוה, אבל אם תסתכלו בבורסה תראו שביחס לדולר האמריקאי הוא שווה קצת פחות ממה שהיה שווה בעבר. 

אתם תמיד יכולים לבדוק

אם אתם מתלבטים ולא בטוחים שאתם יודעים מה לעשות, אתם תמיד מוזמנים פשוט לבדוק את זה. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר, להיכנס לאתר האינטרנט https://www.gbl.co.il/מטבעות_זהב ולראות כמה עולה היום מטבע זהב. כך יהיה לכם קל יותר לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם. 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן