fbpx

מה כדאי לדעת לפני שמזמינים שירותי מדביר בקריות או בסביבה?

צילום freepik

כשאנו נתקלים בבעיית מזיקים בדירה או בעסק, פעמים רבות כדאי לא לפעול באופן עצמאי אלא לחפש מדביר מקצועי שיטפל בבעיה. אם אתם מאזור הצפון ורוצים להימנע מחרקים בתקופת הקיץ ולהכין את הבית מבעוד מועד, תוכלו להזמין מדביר בקריות או מהסביבה לפני הקיץ או במהלכו. אם מדובר בבעיה שאינה קשורה לעונות השנה, כמו חולדות ועכברים, קן צרעות או נמלים אפשר להזמין מדביר בכל עת.

באיזה סוגי מזיקים יטפל מדביר בקריות או בסביבה?


מדבירים מטפלים בבעיות שונות, חלקן תקופתיות בהתאם לעונות השנה וחלקן נקודתיות. הבעיות הנפוצות ביותר הן ככל הנראה המזיקים שמגיעים אלינו לא כל כך לטובה בעונת הקיץ, המפורסמים שבהם הם התיקנים והיתושים. להימנעות מהתופעה המעיקה הזו, מומלץ להזמין מדביר בכל שנה לקראת הקיץ. לצד התיקנים והיתושים שכמעט כולם סובלים מהם, ישנן בעיות יותר ספציפיות שאפשר לפתור באמצעות מדביר בקריות או בסביבה. מכרסמים כגון עכברים ועכברושים, נמלים רגילות ונמלי אש, פשפשי מיטה, טרמיטים, צרעות ועוד. אמנם יש בשוק פתרונות לשימוש עצמי לחלק מהמזיקים, אבל ישנם מקרים כמו לדוגמה כשמדובר בקן צרעות, שלא מומלץ לפעול עצמאית בשל הסכנה של המזיק, ועדיף לקרוא לבעל מקצוע. לכן, במידה ונתקלתם באחד מהמזיקים האלו, עדיף ליצור קשר עם מדביר מקצועי שיפתור לכם את הבעיה אחת ולתמיד.

איזה סוגי הדברה יש?


כיום רוב חברות ההדברה משתמשות בהדברה ירוקה או אקולוגית. מדובר בחומרים בטוחים יותר, שעומדים בתקנים מחמירים. את סוג ההדברה הספציפי מתאים לסוג המזיק.

כמה זמן צריך לשהות מחוץ לבית לאחר ההדברה?


בעבר כשאר היינו מזמינים מדביר היינו נאלצים לבלות שעות ארוכות ואף ימים מחוץ לאזור המדובר. כיום באמצעות הטכנולוגיות החדשות להדברה בדרך כלל הזמן של העבודה וההמתנה מחוץ לאזור הוא קצר במיוחד ויכול להיות אפילו שעה. בנוגע לזמן המומלץ לשהייה מחוץ לאזור, כדאי להתייעץ עם המדביר בנוגע להדברה הספציפית לבעיית המזיקים שלכם.

האם הדברה בטוחה לבעלי חיים או ילדים?


למרות שהחומרים כיום הרבה יותר בטוחים מבעבר, מומלץ להתייעץ עם המדביר לגבי החשיפה של בעלי חיים או ילדים לאחר ההדברה. רוב ההדברות מחייבות יציאה של בעלי חיים כמו חתול או כלב למשל 6-8 שעות מחוץ לבית, אבל זה משהו שתמיד שווה לבדוק מול מדביר בקריות או חברת הדברה. 

כמה יעלה לי להזמין מדביר בקריות?


עלות של הדברה תלויה בסוג ההדברה ובגודל השטח. לדוגמה, הדברה נגד תיקנים ומזיקים קטנים בדירה קטנה של שני חדרים יכולה לעלות החל מ-200 ₪. אם מדובר בשטח גדול יותר המחיר יעלה. גם כאשר מדובר בבעיה ספציפית כמו קן צרעות המחיר משתנה בהתאם למורכבות הטיפול וכמובן בהתאם לזמן הזמנת ההדברה, אם מדובר על עבודה מחוץ לשעות הפעילות הרגילות המחיר היה יקר יותר.


מחפשים מדברים בקריות? המדבירים נט מבצעים את כל סוגי ההדברה לרבות הדברה ביולוגית, הדברה כימית, הדברה מיקרוקפסולרית, הדברה טבעית ועוד. אנחנו מרחיקים את כל סוגי החרקים ללא יוצא מן הכלל ומתחייבים להדברה מקצועית, יעילה ויסודית. צרו איתנו קשר ונשמח לעזור בכל שאלה או בקשה. 

השאר תגובה

דילוג לתוכן