מוחמד אבו-זיינב מגוש חלב הורשע ברצח הנערה יארא איוב בת ה-16

מוחמד אבו-זיינב מגוש חלב, הנאשם המרכזי בתיק, הורשע ברצח הנערה יארא איוב בת ה-16, מהכפר שגופתה נמצאה בפח אשפה לא הרחק מהמאפייה של המורשע ברצח שהתרחש בנובמבר 2018. בית המשפט החליט על זיכוי הקטין מעבירת הרצח והוא הורשע בעבירה קלה של סיוע שלאחר המעשה.

פרשת הרצח של הנערה לפני כיותר משנתיים הכתה בהלם את הכפר. ביום שישי 23 בנובמבר 2018, התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה על נערה מהכפר גוש חלב שעקבותיה נעלמו לאחר שהגיעה למאפייה בכפר, כדי לקנות עוגיות ליום הולדתה של חברתה. החברה יצרה קשר עם משפחתה של איוב – ומאז נפתחו חיפושים לאיתורה.מיד עם קבלת הדיווח, כוחות גדולים של משטרה ותושבי המקום החלו לבצע סריקות באזור בשילוב אמצעים טכנולוגיים. בבוקר למחרת, הצטרפו למאמצי החיפוש פרשים וכלבני משטרה, מתנדבי יחידת חילוץ גליל-כרמל ושוטרי משמר הגבול.

באותו הערב נגבו עדויות מכמה מעורבים, בהם גם הנאשם מוחמד אבו-זיינב מגוש חלב, שהוא גם הבעלים של המאפייה. לאחר מכן, הוחלט לעצור ולחקור אותו בחשד לחטיפה ולשיבוש הליכי חקירה. אחד מפחי האשפה הבחינו השוטרים בגופה, שבהמשך זוהתה כיארא איוב. מהראיות בזירה עולה כי איוב נרצחה על ידי שיסוף גרונה ופצעי דקירות נוספים שאותרו בפלג גופה העליון.עם התקדמות החקירה התברר כי איוב נרצחה במאפייה של אבו-זיינב, בסיוע קטין, שפרטיו אסורים בפרסום. לאחר מכן, נעצרו שלושה בני משפחה של אבו-זיינב בחשד לסיוע לאחר הרצח, והם שוחררו כעבור 30 יום. 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן