הסוד האופנתי ביותר של תל אביב: מותגי בגדים ותיקי אופנה מקומיים

כאחת הערים התוססות והקוסמופוליטיות בעולם, תל אביב ידועה בשווקים השוקקים, בחופים היפים ובסצנת האמנויות המשגשגת שלה. בנוסף, תל אביב היא גם מרכז לאופנה, והמעצבים המקומיים של העיר עושים לעצמם שם בשוק העולמי. 

תחום שזכה לתשומת לב הוא מותגי תיקי האופנה של העיר, עם הרבה מעצבים מוכשרים שיוצרים פריטים ייחודיים ומקוריים המשקפים את רוח תל אביב. במאמר זה נחשוף כמה ממותגי בגדים ותיקי האופנה המקומיים המובילים בעיר ששווה לבדוק.

מאיה בש

מאיה בש היא מעצבת תל אביבית הידועה בסגנונה המינימליסטי והעכשווי שלה. התיקים שלה עשויים מחומרים איכותיים וידידותיים לסביבה ומגיעים במגוון צורות וגדלים. מקלאץ' אופנתי ועד לבגדים מרווחים, הקולקציה של מאיה בש מציגה את העין החדה שלה לעיצוב ומחויבות לקיימות. התיקים שלה הם לא רק מסוגננים אלא גם פרקטיים, עם הרבה מקום לכל הדברים החיוניים שלך.

צ'ילה

צ'ילה –  Chilla הוא מותג אופנה תל אביבי עם חנות בשכונת פלורנטין וחנות אונליין. המותג מתמחה בעיצובי תיקים לנשים ובנוסף מוכר בזכות הפאוצ'ים הפופולריים ותיקי הגב בעיצובה של המעצבת גיל למל, שמשתמשת בבדים איכותיים, צבעוניים ומגוונים. המותג הוא טבעוני ומקפיד להשתמש בסטייל בוהמי אורבני ייחודי ובפרקטיות במקום הראשון, בכל העיצובים שלו.

כיסים

כיסים, שהוקמה על ידי יעל רוזן, הוא מותג תיקים ישראלי פופולרי המשלב עיצובים חדשניים עם אומנות מסורתית. סגנון החתימה של המותג מוגדר על ידי צורותיו הגיאומטריות, הקווים הנקיים ותשומת הלב לפרטים. כל תיק עשוי מעור איכותי ומתאפיין בעיצובים ייחודיים המושכים את העין. התיקים של Kisim מושלמים למי שאוהב לתת אמירה עם האביזרים שלהם ולהעריך מוצרים פונקציונליים ועשויים היטב.

דניאלה להבי

עיקר בסצנת האופנה של תל אביב, דניאלה להבי מעצבת ויצרה תיקי עור משובחים מאז 1991. הקולקציות שלה ידועות בעיצובים האלגנטיים והמתוחכמים שלהן, עם מגע של שיק אורבני. כל פריט עשוי בקפידה מהחומרים הטובים ביותר, ומבטיח שהם גם עמידים ויפים. התיקים של דניאלה להבי הם התגלמות היוקרה והאלגנטיות, מה שהופך אותם לחובה לכל מי שיש לו טעם אבחנה באופנה.

PopLove עיצובים

PopLove Designs הוא מותג מהנה ומוזר המציע מגוון תיקים המעוטרים בהדפסים צבעוניים ואקלקטיים. המותג, שהוקם על ידי שרי כהן, שואף להביא שמחה ושובבות לעולם אביזרי האופנה. מדפוסים נועזים ועד לאיורים גחמניים, התיקים של PopLove Designs בטוח יאיר כל בגד. התיקים האלה לא רק מדהימים מבחינה ויזואלית, אלא שהם גם מיוצרים בצורה אתית באמצעות חומרים טבעוניים.

איילת שחר

איילת שחר היא כוכבת עולה בסצנת האופנה של תל אביב. המותג בעל השם שלה מציע מבחר תיקים המשלבים פונקציונליות עם סגנון. יצירותיו של שחר מתאפיינות בצורות הייחודיות, בקווים נקיים ובאסתטיקה מודרנית. כל תיק עשוי בעבודת יד מעור איכותי וכולל מגוון צבעים ומרקמים. התיקים של איילת שחר מושלמים למי שמעריך עיצוב עכשווי ואומנות איכותית.

סטלה ולורי

האחיות זוהר וגבי גילאון הן הכוחות היצירתיים מאחורי סטלה ולורי, מותג הידוע בתיקים המסוגננים והרב-תכליתיים שלו. העיצובים שלהם בהשראת הנוף האורבני של תל אביב, וכתוצאה מכך קולקציה אופנתית ופונקציונלית כאחד. עם התמקדות בקיימות, התיקים של סטלה ולורי עשויים מעור טבעוני וחומרים ממוחזרים. התיקים שלהם מושלמים עבור הקונה המודרני, המודע לסביבה.

לסיכום

לסיכום, סצנת תיקי האופנה המקומית של תל אביב מגוונת, יצירתית ושופעת כישרון. מעיצובים מינימליסטיים ועד להדפסים נועזים וצבעוניים, יש משהו שיתאים לכל טעם וסגנון. על ידי תמיכה במעצבים מקומיים אלו, את לא רק תשקיעי ביצירה ייחודית ומקורית של אופנה אלא גם תורמת לצמיחת קהילת העיצוב התוססת של תל אביב.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן