בורשטיין קפה חושפים 5 מותגים שכדאי לכל חובב קפה להכיר

שתיית קפה היא מזמן לא דרך להתעורר בבוקר אלא חלק מתרבות שוקקת שצומחת בכל רחבי העולם. כמו בכל תרבות, גם כאן התפתחו עם השנים מותגים שונים אשר מייצרים תערובות ייחודיות וטעימות ששמורות לחובבי הזהב החום. אז אילו 5 מותגים כדאי גם לכם להכיר? הנה הרשימה של המומחים מחברת בורשטיין קפה, שבה הסדר הוא על אחריותכם בלבד.

קפה לוואצה

מותג זה הוא בהחלט לא אחד החדשים אך ללא ספק אחד האהובים על ישראלים ואיטלקים כאחד. המותג אשר הפך לכל כך פופולארי שאפילו בסאבויי של מילאנו אפשר ליהנות ממנו, קיים כבר משנת 1935 ומספק פולי קפה לכל רחבי העולם. אחד האבות המייסדים של המותג, מר לואיג'י לוואצה נהג לומר שאחד החוזקות של החברה אשר מייבאת מגוון של סוגי קפה, טמון בנושא הקיימות שלה והשאיפה לשמור על הטבע ועל המאזן האקולוגי שבו.

קפה ג’ייקובס

קפה ג'ייקובס מוכר לרוב הקהל הישראלי בזכות הקפה הנמס אולם כדאי לדעת שהחברה אשר קיימת מזה 120 שנה מייצרת מגוון של סוגי קפה לאניני טעם בכל רחב העולם. לחברה, שכבר בתחילת המאה הקודמת השכילה לבנות בית קלייה ייחודי ואריזות ששומרות על פולי הקפה, יש לא מעט נקודות בהפצת הקפה והפיכתו לקונצנזוס בזכות הטעמים המאוזנים שהיא מתגאה בהם.

קפה מאורו

מותג נוסף אשר מגיע אלינו מארץ המגף הוא קפה מאורו אשר קונה לו חסידים רבים בכל שנה בזכות המצוינות חסרת הפשרות שהוא מציג ומבחר הטעמים הייחודי. הקפה אשר נוסד בקלבריה שבאיטליה על ידי דמיטריו מאורו, הקים כבר באותה המאה מפעל עצום אשר עמד על פני 37,000 מטרים מרובעים והתבסס על סגנונות קלייה מגוונים אשר עושים אופטימיזציה לפולי הקפה המסורתיים בעזרת טכנולוגיות חימום שונות.

קפה דיאמה

בית הקפה אשר נוסד בעשור השלישי של המאה הקודמת על ידי רומיאו דוביני ומריו מלגולי, הוא שם נרדף למצוינות בעשיית הקפה ולמותג שניצח בקלות כל טרנדיים זמניים. דיאמה, אשר עוברת מאז מדור לדור במשפחה, כאשר כל דור שומר אל הסטנדרטים הקפדניים ומוסיף את הטכנולוגיה הכי עדכנית. העניין האחרון מתבטא לא מעט באריזות המוצרים המבטיחים טריות מקסימלית.

קפה דנסי

לא הרבה יודעים זאת אך למרות שמור האנגלי משהו, מדובר בקפה מסורתי שמגיע אלינו מרומא. קפה דנסי אשר נוסדת בשנת 1905, הינו (בהתאם למסורת האיטלקית), חברה משפחתית אשר היום אמנם אינה קטנה כבר אך דואגת להכשרת העובדים על פי הערכים ומתודות העבודה המסורתיות. קפה זה נחשב לאהוב במיוחד ברחבי איטליה ולא רק.

רוצים לקרוא עוד? לפנק את עצמכם עם קפה איכותי שיגיע עד הבית בכמה קליקים? לרכישת פולי קפה איכותיים של כל המותגים במחיר המשתלם בישראל, בקרו באתר בורשטיין קפה: https://bursteinstore.co.il. עדיין כאן?


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן