fbpx

מירון: הופעת בכורה לאמבולנס הארוך בעולם

בשל מגפת הקורונה, ההילולה המסורתית במירון תתקיים הערב (שני) באופן מצומצם, כשעשרות אנשים בלבד יגיעו להר וישתתפו בהילולה. מגן דוד אדום, אשר מאבטח את ההילולה מדי שנה, יציב לראשונה בישראל שני אוטובוסים חדשים ייעודיים לטיפול נמרץ ולפינוי חולים ופצועים.

במסגרת אבטחת ההילולה, יגיעו צוותי מגן דוד אדום עם שני אוטובוסים, שישה אמבולנסים, שתי ניידות טיפול נמרץ, רכב פיקוד ורכבי חירום ייעודיים נוספים יפרשו בשטח, כשהחובשים והפרמדיקים של מד"א יהיו במוכנות גבוהה למתן מענה מהיר ומקצועי לכל קריאה שתתקבל.

השנה, יעמדו לרשות הצוותים הרפואיים כאמור שני אוטובוסים חדשים, אשר נבנו בסיוע של חברת אסם נסטלה, חברת דן וחברת מרכבים ופותחו בשבועות האחרונים ע"י חיילי החטיבה הטכנולוגית ליבשה של צה"ל, נוכח משבר הקורונה.בכל אוטובוס ניתן לפנות עד שלושה עשר חולים ופצועים בבת אחת, כששניים מהם נמצאים בחלקו האמצעי של האוטובוס, אשר בנוי ברמת ניידת טיפול נמרץ, ואחד עשר נוספים יושבים בחלק האחורי. במידת הצורך, יכול האוטובוס לשמש להסעה של עד ארבעה עשר חובשים ופרמדיקים לזירת אירוע מרוחק.
 
מנכ"ל מד"א, אלי בין: "מדי שנה, ההילולה בהר מירון היא מהאירועים הציבוריים הבולטים אליהם מד"א נדרש להיערך. השנה, בשל התפשטות נגיף הקורונה והצורך במניעת התקהלויות, האירוע ייערך עם עשרות משתתפים בלבד, ובליווי צוות רפואי ושני אוטובוסים מיוחדים וחדשים, אשר יעניקו טיפול נמרץ ופינוי במידת הצורך. אני קורא למשתתפים לנהוג על פי הנחיות משרד הבריאות, לשמור על עצמם ועל הסובבים אותם, על מנת לסייע במאמץ הלאומי לשמירה על בריאות הציבור."

השאר תגובה

דילוג לתוכן