מי יעצור את הדרוזים מהגולן – המוליכה ממבע לא מאבדת נקודות ניצחה בפעם השמינית ברציפות

מ.ס. ג'וליס ומ.ס חצור רודפות אחריה, אך אחרי 15 מחזורים, קשה לראות מי יוכל לעצור את המוליכה,מ.ס ממבע הגולן והגליל בדרכה לליגה ב', כבר בעונתה הראשונה בליגה.

צילום: אבי פפיס - דאבל פס.
צילום: אבי פפיס – דאבל פס.

אין ספק שהקבוצה המפתיעה של השנה בליגה ג', היא מ.ס. ממב"ע הגולן והגליל.המוליכה את הליגה ללא הפסד ועם מאזן מצוין של 13 ניצחונות ושני משחקי תיקו. במאבקי הצמרת ממב"ע הביסה את הדולקת אחריה, מ.ס ג'וליס 3:6 ואת מ.ס. חצור1:3.

את הקבוצה הקימו דרוזים תושבי הגולן שעד כה מטעמים פוליטיים והיחסים עם סוריה לפני מלחמת האזרחים, נמנעו במתכוון להירשם לליגת ההתאחדות.

 ארבעת המועצות הדרוזיות, מג'דל שאמס, בוקעתא, מסעדה ועין קנייא, החליטו במשותף לקבל יוזמה של כדורגלנים מהאזור להקים קבוצה.

שמה המלא של הקבוצה מייצג תחתיו ראשי התיבות של ארבע המועצות: ממב"ע ואת האזור אותו היא מייצגת וכך אנו מקבלים את השם הארוך ביותר של קבוצה בכדורגל הישראלי…

 את הקבוצה מאמן, ו'גדי אלקיש, מאמנה של בני ראמה בעונה החולפת. אלקיש תושב הגולן גם משמש כשחקן בקבוצה. אחד מהשחקנים הבולטים בקבוצה, הוא אסעד עמאשה, אחיו של ויאם, אקס מכבי חיפה המשחק היום בבני סכנין. אסעד עמאשה כבש עד כה 14 שערים. מי שמוביל את רשימת המבקיעים, הוא עאמר אבו ג'יבל – 17 שערים. השבת השיגה ממבע את ניצחונה השמיני ברציפות כשגברה בחוץ על מכבי אחווה ירכא,3:0. 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן