fbpx

מכבה שריפות: יאיר שריקי חלוצה של הפועל צפת רוצה עליה נוספת

שער בודד בדקה התשיעית של יאיר שריקי מבישול נהדר של שלומי אביסדריס מול מכבי ג'דיידה מכר העניק להפועל צפת ניצחון ליגה חשוב במאבקי העלייה לליגה ב' והשאיר את צפת בתמונת מאבקי העלייה ביחד עם עוד 5 קבוצות.

בצפת מכוונים גבוה לעלייה לליגה ב', אך המאמן יוסי סופר יודע שזה לא יהיה קל. מקום ראשון בתום העונה תעפיל אוטומטית לליגה ב' והמקומות השני והשלישי ייתמודדו במשחקי המבחן על הכרטיס הנוסף, מה שמבטיח ליגה מסקרנת עד תום העונה. על מנת לשמור על המומנטום, צריכה צפת שטרם הפסידה העונה לחזור ללא הפסד ממשחק הצמרת ביום שישי הקרוב (11:45) בג'וליס מול השנייה בטבלה, הפועל כפר סמיע לה 18 נקודות לעומת 15 לצפת אך עם משחק יותר.

מי שאמור לסייע לצפת העונה להשיג את המטרה הם: שלומי אביסדריס, בן שמואלי, דור אדרעי ויאיר שריקי. כל אחד מהם בעל יכולת גבוהה לכיבושים. יאיר שריקי בן ה-27 החלוץ הפורה שהגיע מחצור בה כבש בעונה החולפת 29 שערים וסיים כמלך השערים של הליגה כבר רשם עלייה לליגה ב' עם הפועל צפת בגלגולה הקודם בשנת 2014 אצל המאמן חגי ממן.

שריקי כבש עד כה 4 שערים בחמשת המשחקים בהם שותף. הוא משמש כלוחם אש בתחנת גליל גולן בחצור הגלילית ומשתדל לתמרן בין המשמרות לאימוני הקבוצה והוא רוצה שוב לסייע להפועל צפת להעפיל ליגה.

השאר תגובה

דילוג לתוכן