fbpx

מלחמה: פסטיבל הכלייזמרים בצפת בוטל – בירושלים ייפתח הערב פסטיבל הכלייזמרים הבנלאומי

בצפת היו צריכים לחגוג בימים אלה את פסטיבל הכליזמרים ה-37. הפסטיבל שהיה אמור להיערך במשך שלושה ימים בסמטאות העיר בוטל עקב המלחמה בצפון.

צילום: צבי יוכטמן.

מי שלא ביטלו את הפסטיבל זה הירושלמים שלפני מספר שנים אימצו לעצמם גם הפסטיבל עם אותם אנשי הממקצוע בפסטיבל בצפת בראשם חנן בר סלע מנהלה האומנותי של הפסטיבל בצפת. הירושלמים שהפכו את הפסטיבל למסורת זו הפעם ה-11 יפתחו הערב (א' 18/08) את הפסטיבל.

מתכונת הפסטיבל שבדומה לצפת נחשב פסטיבל בינלאומי השנה תכלול בין היתר מופע הצדעה לקהילות המפונות המתגוררות בירושלים. בכל מופעי הפסטיבל ישתתף נגן הכינור חיים עזיזי, שנפצע קשה במלחמה ברצועת עזה, וישתתפו גם אומנים בינלאומיים שמבקשים לתמוך בישראל. הפסטיבל ייפתח במופע מיוחד בהשתתפות אריאל זילבר ויינעל בהופעה במלון דן ביחד עם קהילות המפונים.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "פסטיבל הכליזמרים הוא מסורת ירושלמית מרגשת שנמשכת כבר 11 שנים. הפסטיבל ומשתתפיו הרבים מהארץ ומהעולם, מסמלים את העובדה שאת המנגינה הירושלמית שלנו אי אפשר להפסיק. אני מזמין אתכם לעיר הבירה לשמוע את המנגינה הייחודית לפסטיבל הזה ולחוות את הרגעים המיוחדים והקסומים שהוא מביא ביחד איתנו".


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן