fbpx

מנצחים את הקורונה: ילדי קבוצת בית"ר חיפה מתאמנים דרך אפליקציית זום

מאז שפרצה הקורונה לחיינו ושיבשה אותו לחלוטין, אפליקציית הזום המאפשרת שיחות וידיאו מרובות משתתפים, הפכה לפופולארית ביותר.

מגובשים ומתגעגעים לכר הדשא.

את הטוב שבאפליקציה גילו ילדי קבוצת הכדורגל טרום א' מבית"ר חיפה. השחקנים הצעירים המתגעגעים לכר הדשא ולמשחקים בליגת חוף לא היו מוכנים לקבל את העובדה שביום אחד הכל נגמר. את השחקנים המגובשים לא היה מעניין שהקבוצה נמצאת בחל"ת – הם רוצים להמשיך את הפעילות החברתית שלהם. אז את כר הדשא החליף המסך הגדול, הנייד והמחשב הביתי. מאמנם של הצעירים, ציון חן חנוכה הכין תוכנית יום יומית שמועברת בשידור חי אל השחקנים באמצעות הרשתות החברתיות או באמצעות אלפקיציית זום.

המאמן, ציון חן חנוכה – מחכה לרגע לשוב עם חניכיו אל מגרש האימונים ואל המשחקים

מידיי יום חמישה ימים בשבוע הילדים ומאמנם נפגשים באימון וידאו ברשת למשך כשעה לשמחתם. "הילדים שומרים על קשר וכושר עד כמה שניתן באימון ביתי אבל וזה מאוד כיפי לילדים ולי", מספר, חנוכה שמוסיף:"הקרונה עצרה לנו עונה מאד טובה מבחינת למידת כדורגל גיבוש חברתי למידת ערכים לחיים חברות שהתפתחה עם הזמן והגיעה לרמה מצויינת. נכון שהמצב בו הילדים הפסיקו להתאמן ולשחק מתגמד לעומת חוויות אחרות שאנשים חוו וחוים בעקבות הקורונה ראיתי לנכון לתמוך ככל שאני יכול בילדים בתקופה זו".

חנוכה בן ה-46 עד לא מכבר איש בצבא קבע בגדוד התותחנים מאמן זו השנה השנייה בבית"ר חיפה לאחר שבחר לשנות דרך וייעוד בחיים כשבחר בתחום החינוך והאימון מאד. "קסם לי והחלטתי לתת את כל סל החיים שאספתי בחיים לטובת אימון וחינוך ילדים בכדורגל והחינוך גופני. הכדורגל אהבה מאד גדולה אצלי כך שזה מספק אותי מאד, הוא מספר. הוא מחכה לרגע שהוא ישוב עם חניכיו אל מגרש האימונים ואל המשחקים. "מאד חשוב שאנו המאמנים או אנשי חינוך אחרים נהיה בקשר עם הילדים בתקופה הזאת כמו שהם זקוקים לי גם אני זקוק להם. אסיים בהחלמה מהירה לכל מי שחלה בקורונה משתתף בצערן של כל המשפחות שיקיריהן נפטרו בעקבות הקורונה ומקווה ששגרת חיינו הנפלאה תחזור מהר".

השאר תגובה

דילוג לתוכן