מפקד מג"ב: "למרות הכאב הגדול במירון אתם הצלחתם להציל חיים"

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן ביקר במפקדה המשימתית ובמשימות של החיל במחוז הדרומי. במסגרת סיור השטח שוחח עם לוחמי החטיבה הטקטית שהיו בקו ראשון באסון במירון ועם דור המפקדים הבא של החיל.

"למרות הכאב הגדול אתם הצלחתם להציל חיים, חוסנו של החיל ועוצמתו מורכב מכל אחד ואחת מכם. הפיקוד הבכיר של מג"ב יחד עם המערכים התומכים ילווה, יתמוך ויסייע בכל דבר לכל שוטר בכל יחידה. החוזקות שלנו הן עבודת הצוות, הביחד והשיתוף בין הלוחמים והמפקדים בשטח. חזרנו מיד לשגרה, האזרחים מחכים לנו והמשימות שלנו רבות, לתת לאזרח ביטחון ושירות. אני מאוד גאה בכם ובכלל הלוחמים של מג"ב שהיו בזירות התופת ותפקדו בצורה הטובה ביותר." כך אמר מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן ללוחמים וללוחמות שפעלו באסון במירון ובימים אלה פועלים במחוז הדרומי.

צילומים: דוברות המשטרה.

לקורס המפקדים של מג"ב שנערך בבית הספר החילי ונמצא בניווטים בדרום, אמר מפקד מג"ב: "תפקידכם לשמור על חיי הלוחמים שלכם, כבר בקורס המפקדים עליכם לחשוב כמפקד להאיר, לדווח, לפעול באומץ לב תוך דוגמא אישית ולמנוע אירועים ערכיים, כבוד האדם הינו נר לרגלינו. אני מלא הערכה לכם ולסגל המפקדים על פועלכם, גאה בכם עשיתם בחירה לא פשוטה ובחרתם בשירות מצוין לעם ישראל. מצפה לראות את כולכם מתקדמים בשרשרת הפיקוד של החיל – תסמנו את קורס הקצינים כמטרה."


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן