fbpx

מרכז יזמות מחודש נחנך ברב תחומי עמל ע"ש בגין צפת

ראש העיר צפת שוקי אוחנה, מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום עיני ומנהל אגף החינוך מוטי כהן, ערכו אתמול באמצע השבוע ביקור משותף בביה"ס הרב תחומי עמל ע"ש בגין צפת, וחנכו את מרכז היזמות המחודש שעבר לאחרונה שדרוג משמעותי מאוד בהשקעה כספית גדולה של רשת עמל.

הביקור כלל מפגשים עם תלמידים, עם צוות ביה"ס ועם ועד ההורים, וגם ראיון משותף באולפן הטלוויזיה החדשני של מגמת התקשורת בבית הספר, בהנחיית מנהל ביה"ס עופר זפרני. ראש העיר שוקי אוחנה אמר: "בעשר השנים האחרונות רשת עמל השקיעה פה לא מעט משאבים, אמצעים ופדגוגיה, ואני רוצה להודות לך רוית באופן אישי ולכל צוות הנהלת עמל. אנחנו שמחים שאתם אתנו, אנחנו רואים את הישגי בית הספר ובשנים האחרונות אנחנו רואים ממש קפיצת מדרגה לתחומים אחרים.

עוד הוסיף, אוחנה: "תודה לצוות ביה"ס בראשות עופר זפרני. יש לנו כאן מנוע שמתחבר לרצון שלי, כי אנחנו בפני עצמנו מניעים את העיר הזו קדימה. יש לנו פה נוער מדהים, ואנחנו אלה שצריכים לתת להם את המעטפת, כדי שבאמת יפרצו קדימה. ילד בצפת לא צריך להיות שונה מילד בהרצליה רעננה או תל אביב. אנחנו צריכים לתת לילדים שלנו לא רק השוואה לאחרים אלא יותר, ואת זה אנחנו נעשה בשיתוף פעולה. אני רוצה שנממש לתלמידי העיר ולתושביה את החלומות שלהם. בתחום הזה שיתוף הפעולה בינינו. הכל צומח מהחינוך".

מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום עיני אמרה: "הגשמנו פה כל כך הרבה חלומות. זה בזכות האנשים הנהדרים שיש פה, מנהל ביה"ס עופר זפרני וצוות ביה"ס ובעזרת העירייה. יש פה צוות מורים עם ברק בעיניים, שמרגישים שיכולים להגיע הכי רחוק שאפשר. יש פה נוער נהדר. אני רואה פה תלמידים עם ביטחון עצמי, שמשתתפים בתחרויות ובאירועים בארץ ובעולם, תלמידים רהוטים עם דרך ארץ וערכים. אני רואה שהצלחנו ויש לנו להגשים עוד הרבה חלומות.

מגיע לתלמידים פה שוויון הזדמנויות והרבה מעבר לכך. את מרכז היזמות הראשון של עמל הקמנו פה בעיר צפת, כי האמנו שמפה תגיע המצוינות, מפה יגיע הסטארטאפ, פה ילדים יוכלו להגשים חלומות. מנהל ביה"ס עופר זפרני מאמין במצוינות הישגית ולימודית, ומה שהכי חשוב לו זו הקהילה פה. בית הספר הוא קהילתי. המנהל יודע לחבר את ההורים והקהילה ועושה זאת עם הלב והנשמה. הוא יודע לחבר את בתי הספר היסודיים. ילדים בכיתות ה', ו' כבר יודעים לאן הם יכולים להגיע. יש להם אופק ועתיד ברור. זהו אחד מבתי הספר המצוינים של רשת עמל במדינת ישראל".

לאחר טקס חנוכת מרכז היזמות המחודש, הציגו תלמידי המרכז מיזמים חדשניים שפיתחו, וסיפרו על הכלים החשובים שקיבלו. יצוין כי מרכז היזמות הוקם בבית הספר על ידי רשת עמל לפני כשמונה שנים ביוזמת מנכ"ל הרשת עו"ד רוית דום עיני, ולאחרונה שינה את פניו ללא הכר בהתאמה לעדכונים הטכנולוגיים החדשניים ביותר. המרכז מהווה אבן שואבת לכל האיזור, והתלמידים מתמחים בו בתחומי הבינה המלאכותית וביו רפואה. כמו כן פועל מרכז היזמות בשיתוף פעולה עם הפקולטה לרפואה בצפת, בית החולים "זיו" והמרכז האקדמי לנוער תל חי.

השאר תגובה

דילוג לתוכן