משחק על עונה שלמה: צפת מארחת הערב את אליצור שומרון – המשחק מועבר בשידור חי בערוץ הספורט

עד לפני שני מחזורים קבוצת מ.ס. דניאל צפת הייתה מועמדת בעלת סיכויים לא רעים להיות בין 8 הקבוצות בפליאוף העליון. אך שני הפסדים רצופים בהם הפסד אכזרי ומיותר בבית למכבי ראשל"צ יותר מקרב אותה להשתתף בפליאוף התחתון משם 2 קבוצות תרדנה לליגה הארצית.

בשעה שבפליאוף העליון מקומות 8-1 תתמודדנה במשחקים של הטוב מ- 5. חמשת הקבוצות שתסיימנה במקומות 9 -13 יקיימו משחקים של סיבוב אחד שלושה מחזורים נותרו ליום העונה, אך לצפת נותרו שני משחקים בלבד.היום (רביעי) תארח צפת את אליצור שומרון (19:00) למשחק שעשוי לקבוע עבורה עונה שלמה. לצפת הממוקמת במקום ה- 11 עם 31 נקודות לעומת עם מספר נקודות זהה לקבוצה משומרון אך לה גם משחק אחד פחות מצפת. לחניכיו של יוסי בונן אסור להפסיד במשחק זה. המצב בטבלה הוא צמוד וניצחון של צפת ייתן לה אוויר נשימה לפני משחקה האחרון בליגה ברעננה.

בצפת מקווים לראות אולם מלא מול שומרון משחק שלמעשה הוא האחרון בבית בליגה הרגילה.  נועלת הטבלה מכבי חיפה היא הקבוצה במצב הגרוע ביותר והיא קרובה להיות הקבוצה הראשונה שתרד ליגה. מעלה אדומים, כפר קאסם ורמת השרון ככל הנראה ישחקו בפליאוף התחתון. משחקה של צפת מול שומרון ישודר בערוץ הספורט בשידור חי בשעה 19:00.

אליצור 'בריגה' נתניה הבטיחה מול צפת במשחק שנערך בעיר היהלומים את מקומה בשמינייה הראשונה. היהלומים התקשו לכל אורך המשחק מול הצפוניים, אבל ידעו להחזיק ביתרון לכל אורך המשחק. שלשות של אריאל אייזיק ועומר פולג (14 שלשות ב-40 אחוז ליהלומים) בדקות ההכרעה הבטיחו ניצחון של הביתיים. מנגד, מ.ס צפת עם הפסד שני ברצף שכאמור הביא אותה להתרחק מהפלייאוף העליון.לא הספיק לה 32 נקודות של דניאל קופרברג . מ.ס צפת הייתה בפיגור בכל המשחק שהיה נדמה שהיא מתקרבת לצמק היא כשלה ברגעי ההכרעה.  לצפת: דניאל קופרברג (14/16 לשתיים)  – 32 נק', תומר כהן -15 נק', אופק בן יעקב – 10 נק', דביר אוחנה – 6 נק', איתי גליק (11 אסיסטים), עומר חממה ויובל מיכאלי  – 5 נק' כ"א. שלושה ימים קודם לכן במשחק שנערך בצפת במוצ"ש מול אולם כמעט מלא החמיצה צפת הזדמנות לנצח את מכבי ראשל"צ, לאחר שכבר הובילה במחצית ב-10 הפרש, 42:52. הקבוצה של מיקי גורקה מראשל"צ חזרה מההפסקה עם מוטיבציה גבוהה והפכה את המשחק לצמוד. אופק בן יעקב קבר שלשה קריטית אבל החטיא את השלשה במהלך האחרון שיכלה לשלוח את המשחק להארכה. הכתומים משלימים דאבל עונתי על צפת המאכזבת שעדיין משחקת ללא כוכבה הפצוע, מקסים רומנוב. לצפת: איתי גליק (7 אסיסטים) 21 נק', אופק בן יעקב 17 נק', תומר כהן 15 נק', דביר אוחנה 14 נק', דניאל קופרברג 10 נק', תום מעיין 3 נק', עומר חממה 2 נק'.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן