משחק על תואר אלופת החורף: צפת מתארחת מול שומרון על ראשות הבית – ובדרך הביסה את גלבוע ב-48 הפרש

ניצחון שמיני לקבוצת מ.ס. דניאל צפת ועוד ניצחון ענק על המדורגת במקום השביעי גלבוע ברוש, 52:100 (23:52). צפת מוכנה למשחק העונה שייערך במחזור הבא בתפוח מול אליצור שומרון שעד למחזור הנוכחי הוליכה את טבלת הליגה, אך הובסה להפועל כפר סבא שלום 60:77 והחליפה עמה מקומות. במקום הראשון כפר סבא 18 נק'. 2. מ.ס. דניאל צפת 18 נק'. 3. אליצור שומרון -18 נק'. 4. כפר יונה -17 נק'.

כאמור במשחק הקרוב שהוא חותם את הסיבוב הראשון צפת תתארח למאבק ראש בראש עם אליצור שומרון שטרם הפסידה בביתה, במקביל באותה שעה ייערך מאבק מותח נוסף כשכפר יונה תארח את הפועל כפ"ס. ניצחון של צפת בתפוח על שומרון והפסד לכפר סבא בכפר יונה, יציב את צפת במקום הראשון ויכתיר אותה כאלופת החורף. מול כ-150 אוהדים נלהבים לא התקשתה צפת לנצח את משחקה הביתי האחרון בסיבוב הראשון, את גלבוע ברוש ב-48 הפרש. המאמן, ליאור קרת שיתף את כל סגל השחקנים. בשיאה הוליכה צפת ב-57 הפרש לשמחת האוהדים. בצפת מודעים לכך שבמשחק העונה זה יהיה אחרת

. לצפת קלעו: רם זקס – 20, שקד ירושלמי – 17, אנדרי קוליש – 13, רועי נברו – 11, דביר אוחנה – 9, איתי גבע – 7, עומרי שוסהין – 7, עידו סגל – 6, שלו הר אבן – 3, מתן וילהאם – 3, רון סבג – 3.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן