fbpx

משקמים את הכדורגל בחצור: "המטרה להקים את מחלקות הנוער והילדים הגדולה והאיכותית באזור"

כחלק ממדיניות ראש מועצת חצור הגלילית, מיכאל קבסה להחזיר את הכדורגל בחצור לקדמת הבמה , הוקמה לאחרונה מנהלת הספורט. על מנת להבטיח שמשימת החזרת הכדורגל לחצור תהיה מקצועית, הוטלה המשימה על המאמן המוערך, אלון יוגב.

המאמן אלון יוגב באמצע. מימין גיל ברמי הממונה על הספורט. משמאל -אהוד מערבי, מחזיק תיק הספורט. צילום דף הפייסבוק.

בעמוד הפייסבוק של אהוד מערבי בישרה מנהלת הספורט של חצור על כך שהם שמחים לבשר על החזרת הכדוגל לחצור: על חזרת הכדורגל לחצור. "אנחנו שמחים לבשר על הקמת מחלקת הנוער שלנו ועל הקמת מועדון הכדורגל חצור הגלילית/גליל גולן. בחרנו באלון יוגב ובצוות המקצועי שיעבוד איתנו מתוך מטרה להקים את מחלקת הנוער הגדולה והאיכותית ביותר באזור.הדגש העיקרי שלנו הוא על חינוך למצוינות, ערכים ומקצוענות ללא פשרות". מערבי אף הודה לראש המועצה קבסה על התמיכה.

"אני מתרגש בשביל ההורים, הילדים והילדות שלנו שסוף סוף יהיה להם בית אמיתי. כבר מחכה לפגוש את כולכם על הדשא יחד איתי בקרוב", מסיים מערבי את הפוסט. כאמור מאמן הכדורגל אלון יוגב, בן ה- 34, תושב יסוד המעלה קיבל את המשימה ואת ניהול בית הספר לכדורגל בחצור ינהל בצוותא עם כדורגלן העבר יובל שבתאי בשיתוף עם אהוד מערבי. יוגב אימן לפני כשנתיים את מועדון הכדורגל גליל-גולן. הגיע צפונה מהוד השרון ללימודים במכללת תל חי התאהב בצפון ועשה בה חיל כמאמן מצליח כזה שגם שחקנים מקבוצת הבוגרים ומחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה עבדו ועובדים עמו. כעת בחצור מקווים שיחזיר עטרה ליושנה.

מבנה הקבוצות

בנים: טרום א עד נערים א – 7 קבוצות
בנות: ילדות א' ונערות א' – 2 קבוצות
בית ספר לכדורגל משותף של גליל גולן וחצור
הקבוצות ישחקו ויתאמנו במגרש בחצור מלבד קבוצות ליגת ההתאחדות שישחקו בצפת עד שהמגרש בחצור יוכשר.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן