מתקרבים לפליאוף – עירוני צפת הביסה את נהריה

2 נצחונות של עירוני צפת במחזורים האחרונים יכולים להביא את הקבוצה לפליאוף העליון ביחד עם שפרעם שכבר הבטיחה את עלייתה. למעשה גם תיקו וניצחון עשוי להספיק, אבל זה תלוי ביתר התוצאות.

הטבח והכובשים: מימין אושר שמקה, בן שמואלי (בישל 2 ), אסף פחימה וגל יצחק.

צפת שאיבדה במשחקי הבית האחרונים 5 נקודות (ליפיע ולעכו), צריכה לחזור בשלום ביום שישי למאבק צמרת מול המוליכה, איחוד שפרעם. אך קודם למשחק זה עשתה את המוטל עליה על מנת לשמור על סיכויה להעפיל לפליאוף כשגמלה לבית"ר נהריה על הפסדה המרגיז בסיבוב הראשון והביסה אותה באצטדיון העירוני, 0:3. ב-40 הדקות הראשונות אולי בהשפעת מזג האוויר החמסיני צפת לא הייטיבה לשחק. בדקה ה-43 הצליחה צפת לפצח את הגנת נהריה. דקה 43. אושר שמקה המוכשר הוכשל 30 מטר מרחבת האורחים.. כדור העונשין של בן שמואלי פגש את הקורה ועל הכדור החוזר עט גל יצחק. 0:1 צפת.

חגיגת הנצחים – כעת צריכים לעבור בשלום את שפרעם.

עם פתיחת המחצית השנייה המשיכה צפת במומנטום, מהלך יפה שהחל אצל בן שמואלי. הסתיים בשער של אושר שמקה, 0:2. בדקה ה-60 כבש אסף פחימה שער מדהים מנקודת הקרן. הכדור חלך מעל השוער שלא הבחין בכדור, 0:3. חמש דקות לאחר מכן, נכנס למשחק שלומי אביסדריס על חשבונו של בן שמואלי מהבולטים במשחק. אביסדריס ניסה לשבור את המנחוס של כיבוש 6 שערים, אך חוסר מזל מנע ממנו שערים. גם חננאל המחליף מצפת יכול היה לכבוש, אך את הכדור המסוכן שלו עצר שוער נהריה. בסיום ניצחון מוחץ לחניכיו של איציק בוזורגי. להם זה היה ניצחון שני ברציפות בתוך 3ימים והשביעי העונה.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן