נזכרו לנצח: עירוני צפת סיימה את הפליאוף בניצחון ראשון ביתי – שפרעם בליגה א' – טמרה וכרמיאל במבחנים

משחקי הפליאוף בליגה ב' הגיעו לסיומם בכל אופן לקבוצת עירוני צפת ששמטה הזדמנות להגיע למשחקי המבחן המכריעים לעלייה לליגה א'.

תמונת ארכיון.

צפת מסיימת את העונה במקום הרביעי בפליאוף עם הרגשת החמצה. יש כאלה שיגידו שעצם הגעה למשחקי הפליאוף זה כבר היה השג אך אחרים יגידו שבתקציב שהעיריה השקיעה בעיקר בהבאת רכש למשחקי הפליאוף זה כישלון והקבוצה הייתה צריכה להבטיח העפלה להמשך משחקי המבחן. לאחר ששפרעם הבטיחה את עלייתה לליגה א' כבר לפני שני מחזורים יתמודדו טמרה וכרמיאל על הניסיון להעפיל למשחק מכריע מול קבוצה מליגה א'. צפת מסיימת את משחקי המבחן עם הישג ביתי שלילי. צפת שמטה בבית 12 נקודות וניצחה מול הקהל המקומי רק במחזור האחרון. צפת גברה 0:2 (0:0) על אחווה מנדא שלא הצליחה לנצח את צפת העונה. צפת משלימה ניצחון כפול מול מנדא. בשערה של צפת, עמד אבי לוי ששמר על רשת נקיה ב-45 הדקות בהם שיחק. את החצי השני עשה בין הקורות, אור אדרי. אברהם חננאל ושניר אברג'יל, כבשו לצפת. לאברג'יל יש 9 כיבושים והוא המבקיע המצטיין של הקבוצה.

מלבד הרגע המרגש בו השוער הוותיק אבי לוי הוחלף במחצית על מנת שיקבל מחיאות כפיים על יכולתו בגיל 53, היה רגע מרגש נוסף כשלכר הדשא עלה בדקה ה-67, רפאל ביתן מקבוצת הנוער. לפני מספר שבועות ביתן נפגע קשה בראשו במהלך משחק חוץ והובהל באמבולנס למרכז הרפואי "פוריה" בטבריה.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן