ניצוצות של הגנה: בסיוע עמותת "ניצוצות לחיים" הוצבו עד כה 20 ממ"דים בצפת ובחצור

מיגוניות וממ"דים הם מצרך חיוני ומבוקש מאז החלה המלחמה בחזית הצפונית. יישובי אצבע הגליל משוועים לממ"דים על מנת להקנות ביטחון לתושביהם בעת חירום.

צילומים: באדיבות עמותת "ניצוצות לחיים"

שיינא פאקווין וקלרה לוי השותפות בעמותת "ניצוצות לחיים" זיהו עוד לפני כחצי שנה את מצוקת המיגון תחילה בעיר מגוריהם צפת ובהמשך בחצור הגלילית השכנה. השתיים המוכרות בצפת בעשייה לקהילה בהתנדבות יזמו פרויקט חסר תקדים למען בטיחות הילדים באזור. הם דאגו להבאתם של 20 ממ"דים ולהצבתם סמוך למוסדות חינוך, גני ילדים ומתקני ספורט. בראשית השבוע הוצבו ממ"דים במעון רימון ברחוב הרצל ובגני קפלן ברחוב האר"י.בסך הכל הוצבו בצפת -17 ממ"דים. 3 הוצבו בחצור הגלילית.

הממ"דים מקנים ביטחון לילדים ולהוריהם המרוצים מכך שסביבת הילד מוגנת יותר מתמיד מה שאמור לסייע להם בשגרת היומיום. באמצע השבוע התכבד הרב שמחה זילברשטרום בקביעת מזוזה בטקס חנוכת הממ"ד בשכונת מנחם בגין בצפת. הממ"ד הוצב ב – "הגן של אורנה" בבעלות החדשה של דניאל ובת ציון אדרי. עוד נכחו בטקס המרגש שיינא פאקווין וקלרה לוי מעמותת "ניצוצות לחיים", צוות הגן וההורים עם ילדי הגן. "בשכונות הצפוניות המאופיינות במשפחות צעירות הסמוכות למעון קיים צורך בעוד מסגרות חינוכיות מתאימות. אנו מברכים על כך שכעת מעון זה יכול לספק מענה חינוכי טיפולי לילדים והוריהם ובמיוחד בימינו עם מיגון מתאים ובטוח לטובת שמירה על שגרה וחוסן,, אמרה עדי פרץ שחרור, מנהלת המעונות בצפת. הזוג אדרי מנהלי המעון, סיכמו: "לא היינו פותחים את השנה בלי ממ"ד. תודה לשיינא וקלרה מעמותת ניצוצות לחיים שהגשימו לנו את החלום."

העמותה, הידועה בפועלה למען רווחת הקהילה וביטחונה, זיהתה את הדחיפות בהספקת פתרונות מיגון ובכך, לא רק שיפרה את המיגון הפיזי אלא גם חיזקה את רוח הקהילה בצפון הארץ, תוך שהיא מספקת תחושת ביטחון חדשה ותקווה לאלפי תושבים. מדובר ביוזמה שיש לה משמעות רבה עבור האזור וללא ספק תשפיע לטובה על הקהילות המקומיות בטווח הארוך.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובהלבטל

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

Exit mobile version
דילוג לתוכן