ניצחון שמיני לצפת – היממה את אליצור אשקלון, 80:85 איתי גליק הצטיין עם 24 נקודות

אין ספק שראש העיר היוצא של צפת שוקי אוחנה משאיר ירושה יפה לראש העיר הנבחר יוסי קקון את הקבוצה הייצוגית המצליחה ביותר בספורט המקומי ואת זה יודע גם חבר מועצת העיר הנבחר, שלום אלבז שאמור להחזיק את תיק הספורט ונכח במשחק ולא הפסיק לעודד.

צילומים: לילך, וייס רוזנברג.

באחת מהמחציות הטובות ביותר של מ.ס. דניאל צפת במחזורים האחרונים, היממו המקומיים את האורחים מאשקלון עם משחק מעולה שכלל 2 דאנקים של דניאל קופרברג וסיימו את המחצית ביתרון שמונה, 34:41 כשכבר הוליכו ביתרון שיא ב-15 הפרש.

צפת בעידוד הקהל המטורף כשהרגלו ממשיך לתת אנרגיות חיוביות לקבוצה המשיכו במשחק הקרבה מצוין וסיומו את הרבע השלישי ביתרון 10 הפרש, 55:65. אליצור אשקלון המדורגת במקום השני והשקיעה כסף רב להעפיל לליגת העל, לא וויתרה וצימקה – 2 דקות לסיום עד להפרש של סל בודד, 72:74. ליי אפ מדהים של קופרברג העלה את צפת ל- 73:76. איתי גליק אוסיף מהעונשין נקודה, 73:77. דקה לסיום, אופק בן יעקב מעלה ל-73:79. צפת הצליחה למנוע מהאורחים ניסיון נוסף לחזור למשחק ונאבקה חזק על מנת לשמור על ניצחון חשוב, 80:85 מאקורד הסיום, של אופק בן יעקב. זה היה ניצחונה השמיני העונה והשני ברציפות לצפת ששלחה את האשקלונים בנסיעה ארוכה הביתה לדרום עם הרבה תסכול.

ניצחון של צפת במחזור הקרוב בחוץ על רמת השרון, יבטיח כמעט סופית את הישארותה בליגה לעונה נוספת ואולי אף אפשרות לסיים בפליאוף העליון.

קולעי הנקודות: איתי גליק – 24, מקסים רומנוב – 18,דניאל קופרברג – 17, אופק בן יעקב – 15, עומר חממה -6, תומר כהן – 3, יובל מיכאלי – 2.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן