fbpx

ניתוחים קוסמטיים להצערת עור הפנים

איך תדעו אם הגיע הזמן לפעול להצערת הפנים שלכם? נסו את מבחן המראה. עמדו מול הראי בחדר מואר היטב והסתכלו באמת על מצב הפנים שלכם. שאלו את עצמכם מה מפריע לכם ומה הייתם רוצים לשנות.

האם הגבות או העפעפיים שלכם נפולות? האם הלחיים שלכם חלולות או נפולות? האם יש לכם סימנים וקמטוטים אחרים על הפנים שאתם לא אוהבים והרמת פנים עשויה לשנות זאת? האם תנוכי האוזניים והאף שלכם נעשו ארוכים ונפולים? האם השפתיים שלכם נעשו דקיקות יותר? האם יש לכם קמטוטים על השפתיים וקמטי צחוק סביב העיניים?

אם עניתם בחיוב על אחת השאלות או על כולן, אולי הגיע הזמן לשקול הצערת פנים כירורגית כולל מתיחת פנים, מתיחת צוואר ו/או ניתוח Blepharoplasty, להצערת העפעפיים.

גורם המפתח בבחינת האפשרות לעבור מתיחת פנים הוא כשמתחילים לסבול מעודפי עור בפנים ובצוואר. זה עשוי להיות סימן שהגיע הזמן להפסיק עם חומרי המילוי והבוטוקס ולשקול מתיחת פנים כירורגית.

מהן האפשרויות שלך להצערת הפנים?

ההחלטה אם לעבור ניתוח להצערת עור הפנים צריכה להתקבל במשותף עם המנתח הפלסטי שלכם, שהוא מומחה בניתוחים אלה ומבין את מדע הזדקנות הפנים. המנתח, שמבין את תהליך ההזדקנות יוכל לקבוע אם הליך פולשני יכול להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבורכם, או שתוכלו להשיג את המטרה בעזרת הליך לא פולשני.

אולי נראה לכם שאתם צריכים מתיחת פנים או מתיחת צוואר, כאשר כל שנדרש לכם זה רק חומרי מילוי ובוטוקס או להיפך. 

לגבי האפשרויות שלכם להצערת הפנים, יש כמה הליכים פופולריים הכוללים הצערת עפעפיים, מתיחת פנים לאחר גיל 50 ושימוש בחומרי מילוי ובבוטוקס, במצב שבו אין עור נפול.

האם הצערת עפעפיים מתאימה לי?

הצערת העפעפיים, שנקראת Blepharoplasty, היא הליך נפוץ שמטופלים מבקשים לעצמם כצעד ראשון. הצערת העפעפיים מקדימה בדרך כלל את הרמת הפנים והצוואר, אבל היא יכולה גם להתבצע במקביל. 

העיניים נחשבות לחלון לנשמה, וככול שמזדקנים, החלון הזה מתחיל להפגין סימני הזדקנות בולטים. איבוד נפח בפנים מוביל לעיניים שקועות ולעור נפול שלא היו שם קודם. מכיוון שהעיניים שלכם הן התכונה הבולטת ביותר בפנים, כאשר בוחנים ניתוח עפעפיים חשוב שהתוצאה לא תשנה את מראה העיניים שלכם באופן דרמטי מדי. 

האם מתיחת פנים תעזור לי?

לעתים נדרשת מתיחת פנים. ישנן טכניקות רבות ושונות המשמשות לביצוע מתיחת פנים. חשוב מאוד לבחור במנתח פלסטי מוסמך ומיומן שמתמחה בהצערת פנים.

הליך זה הוא הרבה יותר מסתם מתיחת פנים, וכאשר הוא נעשה נכון, ההצערה מתמקדת בהרמוניה של הפנים. כדי לשמור על הרמוניה זו, הנטייה היא לבצע את מתיחת הפנים יחד עם ניתוח עפעפיים וחומרי מילוי כדי לשקם את העיניים, להחזיר את קו הלסת הטבעי ולשקם את המלאות של הלחיים.

האם בוטוקס יעזור לי?

הבוטוקס חוסם אותות עצביים בשרירים, מה שמפחית או מגביל את התכווצויות השרירים המטופלים. פעולת הבוטוקס גורמת להפחתת קמטים לא רצויים בפנים.

לבוטוקס שימושים מרובים וניתן להיעזר בו להעלמת קמטים בפנים, כמו ׳רגלי העורב׳ ליד העיניים, התלמים במצח, הקמטים בצדי הפה, רצועות העור בצוואר ועוד. 

האם חומרי מילוי יעזרו לי?

ככול שהגוף מתבגר, הוא מאבד שומנים באופן טבעי וזה בולט במיוחד בפנים. איבוד השומן ניכר בעיקר בעיניים החלולות ובלחיים המרוקנות. חומרי מילוי לרקמות רכות מפחיתים קמטים אלה על ידי הוספת נפח ומלאות לפנים.

חשוב להתייעץ עם מומחה שיוכל לעזור לכם לקבוע אם בוטוקס וחומרי מילוי הם הטיפולים המתאימים לתיקון הקמטים בפנים שלכם, או שעליכם לעבור הליך פולשני יותר.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן