נעמה הרשקוביץ מונתה למנהלת הסיעוד במרכז לרפואה יועצת של כללית בצפת 

שבוע לאחר שד"ר ראשד אבו סאלח, מומחה בכירורגיה כללית ובכירורגית כלי דם, מונה לנהל את המרכז לרפואה יועצת בצפת שנפתח לפני מספר ימים, מינוי נוסף. נעמה הרשקוביץ מונתה למנהלת הסיעוד של המרכז בצפת.

צילום: דוברות כללית – מחוז צפון.

הרשקוביץ בעלת תואר ראשון בסיעוד מאוניברסיטת חיפה ובעלת תואר שני במנהל מערכות בריאות באוניברסיטת בן גוריון ובוגרת הכשרה בעל בסיסי באונקולוגיה. בתום לימודיה התמחתה כאחות מוסמכת במרכז רפואי כרמל, במחלקה לרפואה דחופה. לאחר שעבדה מספר שנים ב"כרמל" החלה לעבוד במרפאות כללית מחוז צפון.

בתפקידה הנוכחי היא מנהלת הסיעוד של מרפאת קצרין ובתפקידה החדש היא תנהל מרכז רפואי גדול ומתקדם המורכב מצוות מוביל ומיומן בתחומים כירורגיה כללית, כירורגית כלי דם, כירורגית שד, אורולוגיה, נשים, עיניים, אף אוזן גרון, נוירולוגיה, אורתופדיה מבוגרים וילדים, כירורגיה פלסטית, כירורגית ילדים, מכון רנטגן ואולטרסאונד, תזונה ודיאטה, קרדיולוגיה מבוגרים וילדים, משרד – מנהל וסיעוד – אחיות.

לדברי נעמה: "אני נרגשת שנבחרתי לנהל את המרכז. יש לי סיפוק רב ממקצוע הסיעוד והכרת התודה מהמטופלים מזכירים לי כל יום שאני במקצוע הנכון ושאין לו תחליף. אני מזמינה את תושבי צפת והאזור להגיע ולהתרשם מהמרכז לרפואה יועצת החדש והמתקדם. אנחנו כאן בשבילכם".

ברוריה ריקון, מנהלת הסיעוד של מחוז צפון בכללית איחלה להרשקוביץ הצלחה רבה. "אנו מברכים את נעמה על קבלת התפקיד החשוב כמנהלת הסיעוד של המרכז ויודעים שהיא תוביל את האיכות הרפואית יחד עם הצוות במרפאה לטובת המטופלים שלנו".


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן