נערכים לחורף קשה – כנס היערכות בהשתתפות פלג הגליל, תחנות המשטרה צפת וראש פינה

לאור שינוי האקלים בתקופת החורף בישראל קיימת סבירות להתרחשות תופעות מזג אוויר קיצוני ולאור זאת התאגיד מקיים כמיידי שנה עם בואו של החורף כנס עם כלל עובדי התאגיד והקבלנים השונים. צביקה בינדר רע"ן ביטחון מים לוגיסטיקה חרום ותפעול בתאגיד מסר דיווח על הערכות הכוללת ,השתתפות בכנס פתיתים לבנים בתחנת ירדן – ר"פ , במשטרת צפת.

צילום: אבן צור תקשורת.

כמו כן בתאריך 30.11.21 התאגיד קיים כנס חורף לעובדי התאגיד ולקבלנים השונים הנותנים שרות לתאגיד מפגש זה נועד להבטיח בכל עת לאספקה רציפה של מים לכלל הצרכניים ריענון ההנחיות והעלאת המודעות של כל הגורמים הרלוונטיים, פינוי שפכים , מאפיינים ושיבושים צפויים :, הפסקות חשמל לפרקי זמן קצרים וארוכים, צירים חסומים עקב הצפות , שלגים, עומסי תנועה, עובדים שלא יתייצבו עקב קושי הגעה לעבודה, ניתוק ישובים, קפיאת מים/ פיצוצי מים בצנרת / מדי מים/קולטים דגשים שניתנו למשתתפי בכנס : יש להימנע מפעולות שיש בהם סכנה בטיחותית לרבות נסיעה על כבישים קפואים. איסור פעילות שיש בהן סיכוי לפגיעה בחיי העובדים, שמירה על מפלסים גבוהים בבריכות האיגום בתאום מול מקורות, בדיקת המכסים של שוחות ביוב, במידה וחסר יש להשלים, רכזי האזור יהיו בקשר מול הרשויות במידה ויצטרכו סיוע, בורות שנפערים בסמוך לשוחות ביוב יש לוודא ריפודם במיידי, על כולם יש לנהוג עפ"י כללי הבטיחות של נהיגת חורף : בדיקת חורף לכלי הרכב , שמירת מרחק , להימנע מבלימה פתע ,נהיגה סבירה המותאמת לדרך ולמז"א , הדלקת אורות. כמתחייב מ- 1.11.2021

"כלל חשוב בבטיחות הוא שבמידה ויש ספק אזי אין ספק, יש לפעול אך ורק עפ"י כללי /הנחיות הבטיחות, אין מקום להמלצות ולנסות פתרונות יצירתיים שלא נבדקו קודם. לפני שיוצאים ליום עבודה ובטח בחורף לחשוב טוב על המשפחה ועל התוצאות חס וחלילה אם תהיה תאונה – כך אני מבקש מהעובדים ומהקבלנים. בהצלחה לכולנו בפעילות מבורכת זו".


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן