סגן מנהל מחוז צפון בכללית מונה ליועץ לענייני החברה הערבית לדיקנית הפקולטה לרפואה בצפת

ד"ר עאוני יוסוף מונה ליועץ הדיקנית, פרופ׳ אורלי אבני, לענייני החברה הערבית. דר׳ עאוני פעיל בפקולטה לרפואה בגליל במסגרת תפקידו בחינוך הרפואי המעשי, בהדרכת סטודנטים לרפואה במרכז לרפואה יועצת שבניהולו, ביצירת שיתופי פעולה בין האקדמיה לקופת חולים כללית כמו כן עאוני מכהן כיושב ראש מרכז המחקר לבריאות הציבור והסביבה בפקולטה, כחבר בועדה למחויבות חברתית ובועדה האסטרטגית של ספירת הסכרת בפקולטה.

צילום: הפקולטה לרפואה בגליל.

דר׳ עאוני הוא רופא אורטופד, ומילא תפקידים משמעותיים אשר השפיעו על בריאות הציבור בצפון : במשך 26 שנים עבד בבית חולים העמק כאורתופד מומחה ואורתופד ילדים, ושילב עבודה ניהולית במחוז צפון של קופת חולים כללית. מאז 1994, הוא מנהל את השירות האורתופדי במחוז צפון והקים את אגף הבקרה ובקרת אישפוז בבתי החולים בצפון, בנוסף לייעוץ לאגף סל השירותים בהנהלה הראשית. ב-2013, ד"ר יוסוף נתמנה למנהל המרכז לרפואה יועצת מגדלי נצרת, שבו 300 עובדים ו-17 אגפים. תחת ניהולו, המרכז הפך למרכז הדגל של כללית, וזכה בפרס מרכז מצטיין במשך 10 שנים רצופות. הוא פיתח שירותים חדשים כגון מרפאת כאב ראשונה ואקו עוברי, וחדרי ניתוח.

בשנים האחרונות, ד"ר עאוני משמש כסגן מנהל מחוז הצפון בקופת חולים כללית, חבר הנהלת מחוז, ועוזר סמנכ"ל קהילה לקידום בריאות בחברה הערבית. בעבודתו, הוא משלב את הניסיון המקצועי והניהולי הרחב שלו ואת קשריו בחברה הערבית ובצפון בכלל על מנת להוביל פרויקטים בריאותיים משמעותיים ולקדם את בריאות הקהילה.

פרופ׳ אורלי אבני, דיקנית הפקולטה לרפואה בגליל: ״דר׳ עאוני מוערך מאוד בעבודתו במסגרת הפקולטה לרפואה בגליל ובחינוך הרפואי המעשי לסטודנטים שלנו . מדובר בתפקיד משמעותי שמטרתו לחזק את הקשר עם החברה הערבית בארץ בכלל ובצפון בפרט, לאור מגוון האוכלוסיה של המטופלים- ושל הסטודנטים בפקולטה. זוהי אבן דרך נוספת בפיתוח היכולות של הפקולטה בגליל להתאים את עצמה לאתגרי הזמן והאוכלוסיה באיזור״.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן