סופת הכרמל מתקרבת: חברת החשמל תגברה את צוותי השטח – בחלק מהרשויות נערכם ללימודים מרחוק

הרשויות המקומיות החלו להיערך היום (ראשון) לסופת "כרמל" שעתידה להכות מחר בכל חלקי הארץ. הסופה תחל בצפון ובמישור החוף, תתפשט למרכז הארץ ועתידה להסתיים ביום רביעי, עם משבי רוחות של עד 100 קמ"ש. החשש הגדול ברשויות הוא להצפות בשטחים העירוניים, בעקבות הקרקע ספוגת המים בעקבות הגשם בסוף השבוע.

בנהריה לא לוקחים סיכונים והחליטו לעבור ללמידה מרחוק בכלל מוסדות החינוך בעיר, לרבות מסגרות חינוך מיוחד, חינוך בלתי פורמלי, צהרונים, פעילויות וחוגים עירוניים ומרכזי יום. ייתכן מאוד שרשויות נוספות ייצרפו לכך. על רקע הצפי למזג אויר סוער במהלך השבוע הקרוב, חברת החשמל קיימה דיון היערכות בראשות מנכ"ל החברה,עופר בלוך, ותגברה את צוותי השטח, הגיזום ,קבלני החפירות והמענה ללקוחות במוקדי השירות.בחברת החשמל ערוכים לתיקון נזקים ברשת החשמל ומתריעים בפני הציבור כי יש להיערך להפרעות באספקת החשמל הסדירה.

תשתיות החשמל חשופות למפגעי מזג אויר ובהם חפצים מעופפים, רוחות עזות והצפות אשר עלולות לפגוע בתשתית וכן לחסום דרכי גישה למתקנים. בחברת החשמל מבקשים מהציבור להסיר ולפנות מגגות או ממרפסות חפצים העלולים 'לעוף' בעבות משבי הרוח החזקים ולפגוע במעופם בקווי חשמל סמוכים. במקרה של כבלים או חוטים קרועים, מדובר בסכנת חיים. אין להתקרב למקום המפגע ויש לדווח מיידית לכיבוי אש או לחברת החשמל. במקרה של שימוש במכשיר מציל חיים יש לוודא כי קיימת סוללת גיבוי ובמקרה הצורך להתפנות למד"א או בית חולים קרוב.מידע על ההפרעות ניתן לקבל בפורטל התקלות החדש באתר חברת החשמל: https://eoutages.iec.co.il/home. חברת החשמל עומדת בקשר רציף עם הרשויות המקומיות לתיאום מייטבי של תיקון מפגעים.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן