fbpx

כך הפך משרד החקירות EMI" חקירות” לאחד המשרדים המובילים בארץ

ישנם הרבה משרדי חקירות בארץ, אך לא כולם נמצאים באותה רמה. EMI חקירות היא מבין הפירמות המובילות בענף עם הצלחות מוכחות, ותק מקצועי וניסיון שמדבר בעד עצמו. במאמר הבא נתאר כיצד הפך משרד החקירות של EMI חקירות לאחד המובלים בתחום בארץ.

הכל זה בצוות

משרדי חקירות נסמכים במידה רבה על ציוד טכנולוגי מתוחכם שיסייע להם לפענח תיקי חקירות שונים. ציוד לבדיקת האזנות, מצלמות סמויות וציוד ריגול הם לחם חוקם של כמעט כל משרד חקירות בישראל. אולם הרבה לפני היכולת הטכנולוגית מה שהופך משרד חקירות פרטיות למשרד טוב הוא ההון האנושי שבו.

EMI חקירות מצטיינת בסעיף זה. הפירמה מעסיקה צוות רחב של חוקרים מהשורה הראשונה במקצוע, תחת דסקים רבים ומגוונים. כך שכל אחד מקצועי בקטגוריה הספציפית שלו (אחד הוא חוקר פרטי בגידות, השני מפעיל דסק כלכלי וכך הלאה) וכולם עובדים יחד כמכלול שלם שעושה את EMI חברת חקירות מובילה. המשרד נוסד לפני שלושים שנה כך שלעובדיו יש ניסיון מצטבר של עשרות ואף מאות שנים. נוסף על כך, אנשי הצוות מגיעים מהגופים הביטחוניים הבכירים בישראל כמו למשל יחידה 8200 הצהלית ויחידות מודיעין נוספות של זרועות הביטחון.

כשהמגוון מדבר בעד עצמו

המושג חקירות פרטיות הוא למעשה תחום די רחב שתחתיו מתכנסים עשרות סוגים שונים של חקירות. כל למשל מודיעין עסקי כמו בדיקת רקע על מתחרים או שותפים עסקיים פוטנציאליים יחד עם מניעת ריגול תעשייתי הוא צד אחד של עולם החקירות הפרטיות. עוד צד שונה בתכלית הוא חקירות אישות בהם עושים בדיקות של כשרות צוואה, בקרה על בני נוער ועניינים דומים.

חוקר פרטי מומלץ יידע לתת מענה לכל אתגר שיעמיד בפניו הלקוח בין אם מדובר בסביבה עסקית, משפחתית או אפילו בין לאומית. הייחוד של EMI חקירות הוא הצוותים הרבים שהיא מפעילה אשר מתמחים בכל סוג חקירה באופן ספציפי. פירוש הדבר, ש-EMI חקירות יודעת לספק מגוון עצום של שירותי חקירות פרטיות, וכולם על הצד הטוב ביותר. מעוניינים לשכור את שירותינו המקצועיים? למידע בנוגע לשאלה כמה עולה חוקר פרטי לחץ כאן

רישיונות בבקשה

לא כל אחד יכול להיות חוקר פרטי בישראל. בשביל לעבוד באופן תקני בחקירות פרטיות יש צורך ברישיונות המתאימים ובאישור בתוקף ממשרד המשפטים. כמעט מיותר לציין, אך EMI חקירות מחזיקה בכל האישורים הדרושים להפעלת משרד חקירות חוקי ולגיטימי. 

ערכים של חוקר פרטי אמיתי

חוקר פרטי מומלץ נדרש להפגין ערכים תואמים למקצוע. בראש ובראשונה דיסקרטיות, שכן מרבית הלקוחות מן הסתם לא רוצים שהחקירה שלהם (אשר מתרחשת לרוב בסביבתם הקרובה) תהיה פומבית. נוסף על כך גם יחסי אנוש ומתן שירות אל מול הלקוחות הם עניין חשוב, וכמובן מקצועיות בעת החקירה. אנשי EMI חקירות יודעים להתנהל לפי סט ערכים זה ומפגינים אדיבות מקצועית, יחד עם דיסקרטיות ויכולות חקירה מעולות. 

השאר תגובה

דילוג לתוכן