סיפור מהאגדות: "טינקרבל" צעירה מצפת נעצרה בחשד לסחר בסמים – נלכדה לאחר מרדף

טינקרבל היא פיה זדונית נקמנית בדיונית המופיעה בספרו של ג'יימס מתיו ברי, "פיטר פן". את דמותה או את זהותה של "טינקרבל" נטלה, תושבת צפת בת 27 שהייתה מוכרת ברשתות החברתיות שם הרבתה להופיע תחת הזהות "טינקרבל".

צילומים: משטרת ישראל.

רחוק מספרי הילדים ורחוק מדמותה הפיה טינרקבל הצפתית נעצרה לפני מספר ימים במהלך פעילות של שוטרי המחוז הצפוני סמוך לישוב קצרין. שוטרים זיהו צעירה אשר העבירה דבר מה לאדם אחר ומיד עם הזיהוי החלה להימלט ברכבה. השוטרים בדקו את האדם אליו נמסר החפץ והבינו כי מדובר בסמים. השוטרים החלו בנסיעה לכיוון הרכב בו נהגה הצעירה.

זמן קצר לאחר מכן הצליחו השוטרים לאתר את הרכב בתנועה וכרזו לו לעצור אך החשודה המשיכה בנסיעה תוך שהיא מנסה להימלט. לאחר מרדף של כמה מאות מטרים הצליחו השוטרים להביא לעצירת הרכב ובחיפוש שנעשה בתוכו נתפסו עשרות שקיות מוכנות להפצה המכילות מעל לקילוגרם סם מסוג קנאביס וכן אלפי שקלים. החשודה, תושבת צפת בת 27, נעצרה ובחקירתה עלה החשד כי היא מעורבת בהפצת סמים במקרים רבים לאורך החודשים האחרונים במספר ישובים בצפון. עוד עלה כי על מנת להימנע מחשיפת שמה בפני הלקוחות, היא כינתה את עצמה ברשתות בשם "טינקרבל".

עם סיום שלב החקירה שכללה התחקות אחר מספר רב של לקוחות צפויה יחידת התביעות של המחוז הצפוני להגיש כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים בגין 12 מקרים בהם סיפקה הצעירה סמים לקליינטים שונים בצפון הארץ. משטרת ישראל פועלת בכל האמצעים שברשותה על מנת להגיע לגורמים הסוחרים ומפיצים סמים. חלק ניכר מהמאמצים מוכוון מראש לאיתור מפיצי סמים בקרב בני נוער, פעילות עברינית אשר מכניסה עוד ועוד צעירים למעגל צריכת הסמים. מעגל אשר מעבר לסכנות הבראותיות המיידיות הטמונות בו מתדרדר פעמים רבות להתמכרות, שימוש בסמים, חבירה לגורמים עבריינים ויציאה ממסלול החיים הנורמטיב.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן