סנ"צ איציק בן אבו מונה כמפקד התחנה בצפת – הרב הראשי למשטרה וראש המועצה הדתית לחיאני ברכו

סגירת מעגל של איציק בן אבו במשטרת צפת. מספר שנים לאחר ששימש כראש משרד הסיור בצפת, חזר סנ"צ בן אבו לתחנה – הפעם כמפקד התחנה. בן אבו החליף את סנ"צ איציק אבוחצירה שפיקד על התחנה בצפת כשלוש שנים וחצי ומונה כמפקד התחנה בכרמיאל.

מפקד תחנת צפת החדש וראש המועצה הדתית: שיתוף פעולה עם הקהילה. צילומים: המועצה הדתית – צפת.

סנ״צ איציק בן אבו (53) שכאמור היה קצין סיור בתחנה בצפת שימש עד לאחרונה כראש ענף מבצעים במחוז צפון. תושב עכו נשוי לנטלי ואב לשלושה ילדים. בן אבו הוא בעל תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק ובנוסף, תואר שני בביטחון לאומי. ביום שני היום בו החל את תפקידו בצפת נפגש בן אבו עם ראש המועצה הדתית הרב נהוראי לחיאני והרב הראשי למשטרת ישראל – ניצב משנה, הרב רמי ברכיהו ועוזרו שמעון לוי שהגיעו לצפת במסגרת סיור מיוחד בסמטאות העיר העתיקה ובבתי כנסת העתיקים.

במסגרת הביקור הם אף נפגשו עם מש"ק לענייני חרדים עלי גסאן ויוחאי אליהו במטרה לעמוד מקרוב אחר הצרכים הדתיים וההלכתיים של אנשי המשטרה, והחיבור עם המגזרים השונים בעיר. הרב הראשי למשטרה הביע את תודתו על ההזדמנות להיפגש ולשמוע מקרוב את הצרכים והאתגרים שמולם ניצבים השוטרים. הוא ציין כי הוא רואה ערך רב בשיתוף הפעולה הפורה עם המועצה הדתית, ויחד עם ראש המועצה לחיאני סיכמו על המשך שיתוף פעולה הדוק למען רווחת אנשי המשטרה.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן