fbpx

עכשיו זה סופי: צפת העפילה לליגה ב' – בית הדין העליון דחה עתירה של כרמיאל

אנחת רווחה אצל שחקני צפת מספר שבועות לאחר שהתבשרה שהיא העפילה לליגה ב' ביחד עם בני שעב עליית הקבוצה לליגה ב' אושרה היום סופית לאחר שבית הדין העליון של ההתאחדות דחה את העתירה של הפועל כרמיאל לבטל את החלטת ההתאחדות לעלות את צפת ושעב ליגה על סמך אחוזי הצלחה גבוהים.

בעתירתה טוענת כרמיאל כי החלטת ההתאחדות מקפחת אותה והעולה צריכה להיקבע לפי הטבלה בעת שהופסקו המשחקים. לעומת זאת המשיבות- ההתאחדות לכדורגל, מכבי אחווה שעב והפועל עירוני צפת קראו לדחות את עתירת כרמיאל שיוצגה ע"י, עורך דין, אייל יפה. את צפת ייצגו, עו"ד רועי דניאל וחברת מועצת העיר והממונה על תיק הספורט, ויקי אלקבץ.

בית הדין העליון בראשות השופט בדימוס, אמנון סטרשנוב והדיינים, עו"ד, אסף הדסי ועו"ד יניב ואקי. יניב אוחנה, דחה על הסף את טענות כרמיאל. " בכורח הנסיבות שמקורן במגיפת הקורונה קורונה לא מצאנו כל פגם בהוראת השעה שפרסמה ההתאחדות לעניין קביעת העולהלליגה הגבוהה ע"פ אחוזי ההצלחה והיא סבירה , צודקת ומתקבלת על הדעת לפיכך העתירה נדחת", סיכמו הדיינים לשמחת אנשי צפת. מנהל הקבוצה הודה לראש העיר, שוקי אוחנה על תמיכתו בקבוצה לכל דרכה עד לעלייה לליגה ב'.

השאר תגובה

דילוג לתוכן