אנלימיטד מסבירים: כך בונים את תשתית האינטרנט של העתיד בישראל

אין ספק שמהפכת הסיבים כבר כאן והיא עומדת לשנות את כל מה שידענו את אינטרנט. אבל איך זה נעשה בפועל וכיצד בונים את תשתית האינטרנט שעשויה לשרת את מרבית מאזרחי המדינה? הצטרפו אלינו לכתבה הבאה וגלו בעצמכם את התשובה

באופן מדורג 

זה בלתי ניתן לרשת את כל המדינה באופן מהיר ולכן חשוב לעבוד באופן חכם, מדורג וסבלני. משום שהסיבים האופטיים מחייבים התקנה איכותית ולא מעט ידיים עובדות, אין כל טעם לרוץ עם הדברים ויש להיעזר בסבלנות לאורך כל אורך הפריסה. חשוב לשמוע גם את הקולות אשר מגיעים מהשטח ולטפל בבעיות נקודתיות לפני שממשיכים לאזור הבא.

תוך התקנה איכותית של תשתיות

בניגוד להתקנה של אינטרנט נחושת, התקנה של הסיבים האופטיים מחייבת מקצוענות ויצירה של תשתיות חדשות ואיכותיות. לכן, חשוב להתקין אותן בזהירות ובאופן איכות בכדי למנוע אינטראקציה אם תשתיות ביוב ומים אשר קיימות בשטח. חשוב לזכור כי ישראל של 2021 היא מקום צפוף עם מרווח טעויות מינימלי ברמת התשתיות ולכן האיכות ולא הכמות מהוות את המדד להצלחה.

על ידי מענה ממוקד ויצירת אינטרנט חזק בכל אזור שעוברים

בדרך ליצירת תשתית אינטרנט חזקה, חשוב לשמור על קשר עם השטח ולוודא שמי שכבר זכה להתחבר, יקבל את המהירות הנדרשת בעת הגלישה ולא יחווה ניתוקים בתדירות גבוהה. לכן, צריכים לגייס טכנאים ולהכשיר כאלו אשר לא רק יעניקו מענה לתהליך ההתקנה אלא גם לתהליך שימור השטח וטיפול בתקלות אשר עלולות להיווצר. רק מענה מתודי וטיפול איכותי בתקלות שנוצרו (לעיתים בגלל גורמים זרים), יאפשרו את המשך התהליך.

עם שיתופי פעולה מוצלחים

רק עם שיתופי פעולה מוצלחים כגון שיתוף הפעולה עם ענקית הטכנולוגיה סלקום ושמירה על קשר רציף עם משרד התקשורת, ניתן להגיע לפריסה מלאה. גם שיתוף פעולה עם חברת החשמל מהווה נדבך משמעותי ביצירה של הצלחה משום שמדובר בגוף חזק עם יכולות טכניות מרשימות וידע עצום. לכן, כמו בכל דבר בחיים גם כאן אי אפשר לעשות את הכל לבד.

לסיכום: בכדי ליצור תשתית אינטרנט חזקה אשר מבוססת על טכנולוגיה של סיבים אופטיים, מומלץ ללכת באיטיות ובבטיחות. לגייס טכנאים מקצועיים, לשמר את התשתית שהונחה, לנסות ולעבור מעיר לעיר עם התשתית החדשה ולא לשכוח לשתף פעולה. רק כך ניתן להשיג פריסה מלאה אשר תגיע בעתיד לכל תושבי המדינה.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן