fbpx

פוליסות ביטוח לעסק שכדאי להכיר

בעלי עסקים נדרשים להשקיע המון משאבים, זמן ואנרגיות על מנת להגדיל את החשיפה, ההכנסות והרווחים. יש גם לא מעט מקרים שבעלי עסקים חשופים לסיכונים ותביעות. אלה יכולים לפגוע משמעותית בעסק ואף להביא לסגירתו. על כן, מומלץ שיהיו פוליסות ביטוח כך שיהיה אפשר להקל על בעלי העסקים ולשנות את התמונה הכללית במקרה של סיכון או תביעה.

איזה פוליסות ביטוח מומלץ שיהיו לכם? אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה…

ביטוח לעסק שפועל מהבית

אם החלטתם לחסוך עלויות, לפחות בשנים הראשונות של העסק, אתם בוודאי יודעים שבמקום להשכיר משרד תוכלו להפוך את אחד החדרים המיותרים בבית שלכם למשרד לכל דבר. תוכלו להציב שולחן, כיסא וציוד וכך לנהל את העסק. אם נראה לכם שבמצב כזה אתם לא זקוקים לביטוח, אתם טועים ובגדול. חישבו מה יקרה אם הרכוש שלכם ייגנב או שתפרוץ שריפה בחדר, הרי שבמצב כזה יגרם נזק שיקשה עליכם לעבוד ועל מנת לתקן אותו תצטרכו להוציא לא מעט כסף. על כן, מומלץ שיהיה ביטוח.

משתמשים ברכב מסחרי לצורכי העסק? אתם צריכים ביטוח רכב 

אם אתם מחזיקים רכב מסחרי לצד הרכב הפרטי שלכם, אתם חייבים לבטח אותו. אגב, בנוסף לביטוח החובה, מומלץ גם לשקול הרחבות כמו, ביטוח אחריות נגד צד ג'. אתם בוודאי לא רוצים למצוא את עצמכם נקלעים לתאונה שעלולה לעלות ביוקר ולדעת שאתם לא מבוטחים. על כן, פוליסת ביטוח רכב מסחרי היא כדאית ומדובר על צעד שהוא נכון וחכם.

ביטוח אחריות מקצועית

פוליסת ביטוח שמיועדת לבעלי מקצועות חופשיים שחשופים לתביעות בגין רשלנות רפואית. היא מעניקה כיסוי על נזקי גוף או נזקי רכוש הקשורים ברשלנות רפואית וכמו כן כיסוי עבור הוצאות הגנה משפטיות. מדובר על אחת הפוליסות החשובות ביותר עבור אנשי מקצוע כמו, רופאים, מטפלים ברפואה משלימה, אדריכלים, מהנדסים, קבלני בניין, רואי חשבון, יועצי מס, חשמלאים,  ועוד. 

ביטוח סייבר לעסק

אנחנו שומעים כל הזמן על מתקפות של האקרים. אותן מתקפות כוללות פריצות לכל מיני מאגרי מידע, העתקה של מידע רגיש, שימוש לרעה בפרטים של עובדים ולקוחות ועוד. הפריצות הללו יכולים לפגוע משמעותית בפעילות העסק וגם לגרום נזקים כספיים עצומים. על כן, מומלץ מאוד לרכוש כיסוי ביטוחי כנגד סיכוני סייבר.

איך בוחרים חברת ביטוח?

מעוניינים לבטח את העסק שלכם בפוליסות הביטוח שהוזכרו לעיל? פנו עוד היום לחברת ביטוח מובילה שמציעה מגוון רחב של מוצרים ושירותים מתקדמים בתחום הביטוח. בדקו שיש עליה המלצות ושיש לה דירוג גבוה וכמו כן שהמחיר המבוקש על הכיסויים הביטוחיים הוא אטרקטיבי ומשתלם עבורכם (זאת לאחר שלקחתם מספר הצעות מחיר מחברות שונות וביצעתם השוואת מחירים). שיהיה בהצלחה!המאמר באדיבות עדיפים סוכנות לביטוח הפועלת משנת 2009 ומתמחה במגוון תחומי ביטוח

השאר תגובה

דילוג לתוכן