פיטורים ברב תחומי בצפת: ההורים זועמים ושוקלים לצאת במאבק:"השתמשו במורים בקורונה ועכשיו זורקים אותם"

בהנהגת ההורים בבית הספר הרב תחומי בצפת זועמים על משרד החינוך – מחוז צפון על פיטורי מורים. כ-6 מורים בבית הספר קיבלו הודעה שלא ימשיכו בעונת הלימודים הקרובה בעיקר בכיתות חטיבת הביניים. המורים שנקלטו לעבודה בתקופת הקורונה טוענים שהם הופתעו מההחלטה. ההורים מצדם מוסיפים כי מדובר בפגיעה קשה בילדים שהתחברו והתרגלו למורים דווקא בשנה קשה.

"השתמשו במורים בקורונה ועכשיו זורקים אותם", אמרו ההורים שפנו אל ראש העיר, שוקי אוחנה המשמש כיו"ר אגף החינוך ואל מוטי כהן מנהל האגף במטרה לנסות למנוע את הגזירה שלטענתם זה אומר שההחלטה לפטר מורים תביא לפחות שעות לימוד ובהמשך לסגירת כיתות. בעיריית צפת טוענים שהם עושים את המאמצים למנוע פיטורי מורים כל המורים ואף הצליחו להשאיר 2 לעונת הלימודים הקרובה. בהנהגת ההורים בצפת יערכו בקרוב ישיבת חירום בנושא והם לא שוללים להחריף את המאבק כולל השבתת הלימודים, "אנחנו חוששים שבית הספר סומן ע"י מחוז צפון ולא לטובה".

 ממשרד החינוך נמסר בתגובה: " בית הספר עמל הרב תחומי בצפת הוא בית ספר מוערך במחוז הצפון. מנהלת המחוז, ד"ר אורנה שמחון, ביקרה בבית הספר פעמיים בשנה האחרונה. היא מלווה את בית הספר ואף הוסיפה תקציב מיוחד ושעות לפרויקטים מיוחדים כמו מוסיקה וחדשנות. המחוז נתן לבית הספר את כל המענים להם נדרש עד כה. בית הספר מתוקצב בשעות ע"פ מצבת התלמידים הרשומים לבית הספר ונדרש להתאים את מצבת המורים שלו למספר התלמידים.  כך נדרש מכלל בתי הספר במחוז וגם מבית הספר הרב תחומי בצפת".


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן