מתכננים יום גיבוש לעובדים? איזה פעילות חשוב שתכירו?

כל חברה מעוניינת לשמור על שביעות הרצון של העובדים ושואפת ליחסים תקינים ביניהם. עם כל הכבוד לדינמיקת העבודה השוטפת שיכולה להיות מוצלחת, בחלק גדול מהמקרים הפתרון הטוב ביותר הוא לחשוב מחוץ לקופסה. ימי גיבוש לעובדים עונים על ההגדרה הזו בדיוק, ובכוחם לתרום רבות לחברה ולעובדיה – עם הרבה מאוד הנאה באמצע, כמובן.

במאמר הבא נסקור לפניכם כמה פעילויות מומלצות מאוד, ולא בהכרח טריוויאליות, ליום הגיבוש שלכם.

היתרונות של יום גיבוש לעובדים

קיום של יום גיבוש – כמו גם ערב גיבוש – מציע כמה יתרונות מוחשיים מאוד. זוהי פעילות שוברת שגרה ומהנה, שעשויה למלא את המצברים של העובדים ולתרום לשביעות הרצון שלהם. 

עובד שמרגיש שהגורם המעסיק השקיע בו ואירגן עבורו פעילות מהאגדות, עשוי לחוש זיקה הדוקה יותר למקום העבודה. מחקרים מראים שתחושות חיוביות דוגמת אלה עשויות לשפר את המסירות של העובד בטווח הארוך ואת המסירות והתפוקה שלו בטווח הקצר יותר, כך שמדובר באחת ההשקעות היותר חכמות שקברניטי החברה יכולים לבצע.

חלק גדול מפעילויות הגיבוש, כפי שנראה בהמשך, "עובדות" על אלמנטים חשובים מאוד שרלוונטיים מאוד לתפעול השוטף של החברה. חשבו למשל על סימולציות הדורשות שיתוף פעולה בין העובדים, או על משימות אשר כדי לפתור אותן נדרשות יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה, תכונות שכל מנהל ירצה לפתח בקרב העובדים שלו. את התמורות הניתנות בתנאים האלו אפשר ליישם לאחר מכן בקלות בחברה, מה שעשוי להצעיד אותה קדימה גם כן.

כדאי להכיר: פעילויות מומלצות ליום הגיבוש המושלם

לא מעט אפשרויות עומדות לקיום יום גיבוש, כשהאתגר הוא למצוא את הפעילות האידיאלית וזו המתאימה ביותר לחברה נתונה – על פי מספר המשתתפים, גילם הממוצע או אפילו תחום הפעילות של העסק (ייתכן שהפעילות לחברת הייטק תהיה למשל שונה מזו הדרושה לצוות של מסעדה, לדוגמה). חלק גדול מהמשחקים והפעילויות שאפשר לחשוב עליהם הם בעלי פן לימודי מובהק, לצד החוויה שהם מציעים, וזוהי הבחירה האידיאלית שניתן לבצע אם רוצים לשלב בין Business ל-Pleasure.

מתחמי לייזר טאג מציעים פתרון מצוין בהקשר הזה. מתחמי הלוחמה בלייזר של החברה – זירת הלחימה בנושא חומה ומגדל בניר דוד, זירת Water Tag הסמוכה וזירת יד לשיריון בלטרון (הראשונה מסוגה בעולם הפועלת בתוך מוזיאון מורשת) – מספקים חוויה מגבשת, מאתגרת ומהנה שמתאימה כמו כפפה ליד לחברות ולעסקים בכל תחומי הפעילות. החברה אף מציעה את האפשרות להקים זירות לוחמה בלייזר בכל מקום אפשרי, אפילו במשרדי החברה, מה שהופך את החיים של אנשיה לפשוטים אפילו יותר.

כמובן שאפשר לחשוב על לא מעט פעילויות אחרות, דוגמת הליכה משותפת להופעה, להצגה או לסרט, טיול בחיק הטבע, ביקור בפארק מים, "על האש" או כל דבר אחר, אולם חשוב בכל מקרה לראות שמקבלים כאן את הערך המוסף החשוב כל כך.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן