פעם שניה בתוך חודש: מ.ס. צפת עומדת לדין על בעיות בשעונים – צפת תבקש התחשבות ומשחק חוזר

חבלי לידה של האולם המחודש בצפת או התנהלות של אנשי קבוצת מ.ס. דניאל צפת במשחק הגביע מול מכבי ראשל"צ במוצ"ש האחרון? – מה שמביא את הקבוצה שוב אל ועדת המשמעת בתוך חודש.

כזכור המשחק לא חודש בתום הפסקת המחצית עקב תקלה בשעוני ה-24. השופטים המתינו 45 דקות אך כל ניסיונות אנשי צפת להחזיר את שעון ה- 24 הדיגיטלי עלו בתוהו. צפת הוליכה ב-10 הפרש על האורחים וגורלו של המשחק יוכרע בועדת המשמעת של איגוד הכדורסל. במידה וצפת תספוג הפסד טכני היא תודח מהמשך משחקי הגביע.

התובע המשמעתי של האיגוד, עו"ד, איתמר ליפנר דורש להטיל על צפת קנס כספי על סך 2.000 ש"ח ואת ההחלטה על גורל המשחק השאיר לבית הדין למרות שהוא סבור שלפי תקנון המשמעת מגיע לצפת הפסד טכני ואין צורך לקיים משחק חוזר. צפת תנסה לטעון שמדובר בחבלי לידה של האולם החדש ויש להתחשב בכך ולהביא לקיום משחק חוזר. תובע האיגוד: " זו הפעם השניה בפחות מחודש שצפת עומדת לדין על שעונים תקולים כאשר בפעם הקודמת בית הדין הקל על עונשה וגזר עליה עונש על תנאי בלבד". בתביעה בה צפת מואשמת באי עמידה בקיום חובות הקבוצה הביתית מציין התובע ליפנר, כי הקבוצה כבר הוזהרה ביום ה-17.12.23 בנוגע הבעיות בחשמל ובשעונים.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן