פרופסור לרנר מבכירי הרופאים במרכז הרפואי "זיו" בצפת פורש – ד"ר דוד רותם מונה כמנהל המחלקה האורטופדית

11 שנה לאחר שפרופסור אלכסנדר לרנר, קיבל על עצמו את ניהול המחלקה האורטופדית במרזז הרפואי "זיו" בצפת, הוא פורש לגמלאות ואת מקומו בניהול יחליף, ד"ר דוד רותם.

פרופסור לרנר בתמונה עם פרופ' קרל סקורצקי דיקן הפקולטה לרפואה בצפת ומנהל המרכז הרפואי, פרופסור סלמאן זרקא.

לרנר מומחה בעל שם עולמי לטראומה אורתופדית, הגיע לצפת ב-2010 ע"י מנהל בית החולים, דאז, ד"ר, אוסקר אמבון. נחשב למומחה בפציעות מלחמה בעיקר של חיילי צה"ל ופגיעות גפיים מורכבות. כמו כן טיפל וניתח פצועים כחלק מטיפול הרפואי וההומניטארי הניתן לפצועי מלחמת האזרחים בסוריה. לרנר ושני רופאים בכירים נוספים מהמרכז הרפואי זיו נבחרו לרשימת הרופאים הטובים בישראל בגיליון השנתי המיוחד של המגזין היוקרתי פורבס. לרנר יישאר בתקופה הקרובה עדיין במחלקה במשרה חלקית. כמחווה לפרישה וכהוקרה על עשייתו בזיו ובכלל, מנהלי המחלקות האורתופדיות מכל הארץ, באו לביקור בזיו להודות לפרופ' לרנר על תרומתו לאורתופדיה בישראל ולהוקיר את עשייתו.

בהצלחה: ד"ר, דוד רותם מנהל המחלקה האורטופדית בזיו צפת.

כאמור את המשבצת של לרנר מקבל, ד"ר דוד רותם וכבר באמתחתו שורה של דברים להמשיך בקידום ופיתוח המחלקה. ד"ר רותם, בוגר הפקולטה לרפואה בטכניון, סיים את התמחותו באורתופדיה במרכז הרפואי רמב"ם ותת התמחות בהחלפות מפרקים באחד המרכזיים הגדולים ביותר ביבשת אוסטרליה. בשנים האחרונות הוא ניהל במרכז הרפואי "זיו" את היחידה להחלפות מפרקים. ד"ר רותם בן ה-51 נולד במוסקבה. עלה לארץ כתינוק בשנת 1970. אביו, גם הוא רופא במקצועו, היה אסיר ציון, ריצה 6 שנות מאסר במחנות עבודה בסיביר, על מנת להגיע לארץ ישראל. מאז עלייתם ארצה, התגוררו בני המשפחה בפתח תקווה למעט מספר שנים בהן התחנך ד"ר רותם בקיבוץ דגניה ב', בזמן שאביו ניהל את המחלקה הפתולוגית בבית החולים פוריה. ד"ר רותם שירת כלוחם ומפקד בסיירת חטיבה 7 בחטיבת שריון, ובמילואים כרופא גדודי בשריון. במקביל לעבודתו במרכז הרפואי זיו, ד"ר רותם מרצה בפקולטה לרפואה ע"ש עזריאלי בצפת.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן