על חדשנות טכנולוגית מובילה בכירורגיה הפלסטית – להעלמת כיסי שומן

, היא טכנולוגיה חדשה יחסית שהחלה לתפוס מקום בעולם הניתוחים הפלסטיים. רוב המנתחים הפלסטיים המיומנים כבר שנים רבות בשאיבות שומן או במתיחות בטן, לא נוטים להחליף את שיטות הטיפול המוכרות להם, ששוכללו במשך שנים של תרגול. עם זאת, המומחים מסכימים כי Renuvion היא טכנולוגיה חדשנית המשפיעה על תחום הרפואה הפלסטית. 

נמאס לכם ממצבורי השומן העקשניים?

יתכן שגם אתם מאוכזבים מהמראה הנשקף אליכם במראה בגלל השומן שהצטבר במותניים, בירכיים, בידיים או בצוואר, ופשוט מסרב להיעלם! לא משנה כמה דיאטות ניסיתם וכמה שעות הקדשתם לאימון גופני, כלום לא עוזר ואתם תקועים עם קפלי השומן המכוערים האלה, שחלקם עשויים להפוך לעור נפול שמסגיר את הגיל שלכם.

Renuvion, היא טכנולוגיה חדשה המציעה הליך משולב של שאיבת שמן וכיווץ העור בו זמנית, בלי ניתוח, בלי תפרים, בלי תקופת החלמה וכאב. 

טכנולוגיית Renuvion – איך היא מחטבת את מתאר הגוף?

טכנולוגיית Renuvion משלבת בין אנרגיה בתדר רדיו (RF) לבין פלזמת הליום (Helium Plasma), כדי לחמם ולקרר שוב במהירות את הרקמות באזור המטופל. (פלזמת הליום, טכנולוגיה חדשה לחידוש העור, שונה מזו המשתמשת בחנקן אבל משפיעה על רקמת העור באופן די דומה).

אנרגיית ה-RF מועברת באמצעות מטה דקיק המוחדר מתחת לעור דרך מספר חרירים קטנים שנחתכו במספר נקודות אסטרטגיות. לפני השימוש במטה, מוחדר למקום חומר הרדמה שמתפשט באזור הטיפול ומקל על אי הנוחות.

אנרגיית ה-RF מחממת את הקולגן ואת המבנים האחרים ברקמות, וגורמת להתכווצותן. החימום וההתקררות המהירים מבטלים את הסיכון לחימום יתר של העור ומאפשרים למנתח לטפל בכול האזור בכ-20-15 דקות בלבד.

הליך זה לא שונה בהרבה משאיבת שומן, אבל הוא מסוגל להשיג הסרת שומן מקסימלית וכיווץ העור בו זמנית.

למה לצפות מההחלמה?

ניתוחים מסורתיים למתיחת בטן, פנים או זרועות, מעורבים בניתוח, בהתאוששות כואבת וממושכת. כל זה לא חל על הליך המשתמש ב-Renuvion. נקודות הכניסה הקטנות שדרכן מוחדר המוט אינן זקוקות לתפרים. המשמעות היא שהן מתרפאות מהר ומתמזגות במהירות עם העור. המטופלים בדרך כלל לא חשים אי נוחות והם יכולים לחזור מיד לשגרה ולאחר יום או יומיים גם לאימון הגופני. 

כמו בכול הליך קוסמטי, אפשר לצפות לחבלות ונפיחות, אבל הן לא יפגעו בפעילות הרגילה שלכם.

תוכלו להיות המועמדים המושלמים ל- Renuvion

מטופלים שעברו טיפולים להסרת שומן בשיטת Renution, מדווחים על שביעות רצון מהתוצאות, במיוחד בזרועות, בחלק התחתון של הפנים ובצוואר.

העובדה ששיטת Renuvion יכולה לספק שיפור משמעותי, בלי צלקות או זמן השבתה, היא אחת הסיבות לכך שמטופלים מעדיפים לבחור בהליך זה במקום בניתוח הפולשני יותר.

שיטת Renuvion מציעה הליך מצוין למטופלים שקרובים למשקל היעד שלהם ורוצים להיפטר ממצבורי שומן עקשניים, בלי לפנות לניתוח מסורתי.

האנטי-אייג׳ינג הבא

תעשיית היופי מנסה כל הזמן להקדים את עצמה. כך אתם מגלים שאם רק תשתמשו בתרופת הפלא החדשה לעור הנפול תוכלו להחזיר לאחור את השעון ולבטל את ההזדקנות.

כמובן שההזדקנות לא ניתנת לביטול. ככול שאנחנו מתבגרים מתחיל הקולגן בעור לאבד מיכולתו להתחדש באותו קצב כמו פעם, כך שהעור הופך בהדרגה לנפול ואין שום דבר שיכול לעצור את התהליך הזה.

עם זאת, ניתן לכווץ את העור המזדקן באמצעות הטיפול המשלב אנרגיית RF עם פלזמת הליום, שהופך את Renuvion ליעיל במיוחד ומוסיף להליך דיוק ומהירות. המשמעות היא שתראו תוצאות מיד לאחר ההליך ואלה ילכו וישתפרו עם הזמן ככול שהקולגן ימשיך להתחדש.

המאמר נכתב באדיבות וינקלר קליניק


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן