fbpx

צפת בשלב חצי גמר גביע האיגוד מול חדרה – ביום ראשון מקווים להשלים ניצחון שלישי נוסף על מגדל העמק

קבוצת מ.ס. דניאל צפת שהרשימה בניצחון נאה בראשית השבוע במגדל העמק במסגרת רבע גמר גביע האיגוד על קבוצתה המאוחדת של נוף הגליל, עמק יזרעאל ומגדל העמק, תפגוש בשלב חצי הגמר את מכבי חדרה יריבתה למאבקי העלייה ללאומית ב'. חדרה הדיחה במפתיע במשחק חוץ את הפועל כפר סבא 99-80 שמעתה והלאה תתרכז במאבקי הצמרת בליגה.

חדרה תתמודד על מקום בגמר בשני משחקים שייערכו בצפת וחדרה שבסיכומם תעפיל הקבוצה עם המאזן הטוב לגמר שם תמתין לה המנצחת בין מכבי רמת גן לאליצור נחל שורק ממחוז ארצית דרום. כאמור צפת חזרה ממגדל העמק עם ניצחון משכנע, 81:64. בצפת שותף לראשונה, שחקן הרכש הגבוה אלי שיפטון שלראשונה העונה חש בטעמו של נצחון לאחר שקבוצתו עד לא מכבר, מכבי קרית ביאליק הפסידה בכל משחקיה. שיפטון קלע 5 נקודות. לצפת הרבו לקלוע: ג'רמין הול -18, אבי פוגל -15, רועי נבארו -11, עידן רג'ואן – 10..

עבור צפת הניצחון בגביע היה חשוב מבחינת מוראלית וביטחון עצמי לשחקנים שסבלו מסיבוב ראשון לא מרשים. צפת תפגוש שוב את מגדל העמק ביום ראשון הקרוב הפעם במסגרת פתיחת הסיבוב השני של הליגה.אצל שלום (פופי) חדד מקווים להשלים ניצחון שלישי העונה מול קבוצתו של המאמן זיו תבור שמעמדו עשוי להתערר.

השאר תגובה

דילוג לתוכן