צפת מארחת את טמרה בפתיחת משחקי הפליאוף – יצורפו שחקני חיזוק – אסולין ואלבז הכניעו את שעב

הישג מצוין לקבוצת עירוני צפת שסיימה את העונה הרגילה בליגה ב' בהעפלה למשחקי הפליאוף העליון משם מעפילים לליגה א'. צפת עם רצף מדהים של 10 משחקים ללא הפסד גברה במשחק מותח על אחווה שעב, 1:2 והפריחה את גל השמועות שקדמו למשחק.

השוער גד מוזלבט, עצר מספר שערים בטוחים. צילומים: פנחס ינקו.

תחת גשם שוטף ומשחק שהופסק ל-12 דקות עקב ערפל, הופתעה צפת לספוג שער מהאורחים בדקה ה-19 שגרם להלם בצפת ולשמחה גדולה אצל שעב ואצל שחקני אחווה מנדא שעקבו אחרי המשחק. אך צפת של העונה מגלה המון אופי ודקותיים מאוחר יותר, הימם תובל אסולין את שעב בשער נגיחה מצוין, 1:1. עד תום המחצית צפת ניסתה להפוך את התוצאה, אך לא הייתה מפוקסת. ככל שחלף הזמן במחצית השניה, צפת נכנסה ללחץ מול שחקני שעב שהיו באטרף לנצח את המשחק. חילוף נבון של, המאמן אלון אלוק שהכניס לכר הדשא את אושר שמקה וארד אלבז הכריע את המשחק. כדור מדוד חכם של שמקה, מצא בדקה ה-80 את ארד חופשי שמקרוב בעט פנימה והעלה באוויר את ספסל צפת ואת ראש העיר, שוקי אוחנה ואת הקבוצה לפליאוף העליון.

למרות שעדיין לא הושלמו משחקי המחזור האחרון ובמידה ולא יהיו הפתעות מסתמן שצפת תסיים את הבית במקום השני אחרי כרמיאל ולפני ממבע הגולן. מהבית השני העפילו, איחוד בני שפרעם, צעירי טמרה ויפיע או כאבול. משחקי הפליאוף יחלו כבר ביום שישי הבא. לפי ההגרלה צפת אמורה לארח את צעירי טמרה הממוקמת במקום השני. בצפת מתכוונים לצרף מספר שחקני חיזוק מליגות בכירות.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן