בצפת מחפשים נקמה מול מעלות בפתיחת הסיבוב השני – תומר ביתן הצטיין עם 23 נק' על נשר

בעונה החולפת, בעונתה הראשונה בליגה הארצית סיימה מ.ס. צפת את הסיבוב הראשון עם מאזן נאה של 7 ניצחונות וחמישה הפסדים שסייעו לה להתברג במקום החמישי בתום הסיבוב הראשון.

67899

ההמשך היה פחות טוב צפת הבטיחה את הישארותה בליגה שלושה מחזורים לסיום לאחר שבסיבוב השני הפסידה 7 וניצחה 5 פעמים.

כעת, רגע לפני פתיחת הסיבוב השני מאזנה של צפת בתום הסיבוב הראשון לא מעודד. צפת הפסידה בשבעה משחקים כולל לאחרונה אקדמיית וינגייט מה שעלול להיות בהמשך בעוכריה. בראשית השבוע במחזור הנעילה הסיבוב הראשון, צפת זכתה בניצחונה החמישי לאחר שגברה על הפועל נשר במשחק עם סיומת מותחת,80:83.

נשר המדורגת בטבלה בתחתית עם ניצחון ליגה בודד, כמעט וזכתה בניצחון שני כשנותרו 40 שניות לסיום הובילה באולם הפיס בצפת ב- 2 וכמעט שרשמה את ההפתעה של המחזור. אבל 5 נקודות רצופות של ליאור סרף הפכו את התוצאה וסידרו לקבוצה של שלום (פופי חדד) ניצחון חשוב להמשך הליגה.  בצפת בלט, תומר ביתן שחזר לעצמו לאחר מספר משחקים פושרים. ביתן עם יד מצוינת קלע 23 נקודות. עוד קלעו לצפת: לצפת: ליאור סרף 13, מתן סונגו 11, ניס פלאח 9, אנדרו סלופ 8, מעוז כחלון ורועי עמור 6 כ"א, איתי אלון 5.

מתן סונגו - מצפים ממנו ליותר!
מתן סונגו – מצפים ממנו ליותר!

צפת שעדיין לא רשמה 2 ניצחונות ברצף רוצה לעשות זאת כבר ביום ראשון הקרוב בעת פתיחת הסיבוב השני. צפת תארח (20:00) את המדורגת שלישית, הפועל מעלות שהביסה במחזור הפתיחה בביתה את צפת ב-16. בצפת רואים במשחק זה חשיבות רבה להמשך. במעלות משחקים לא פחות משלושה שחקנים הקשורים לצפת. מאמן ושחקן הקבוצה, זיו תבור שיחק בהפועל צפת, כך גם אורן בו חמו. כוכבה של הקבוצה, עופר דיגמל היה אמור לשחק בעונה זו בצפת, אך העדיף את הכסף של מעלות.  מנהלי הקבוצה, חיים זינגר וברוך מזרחי קוראים, לאוהדי הקבוצה להגיע למשחק ולעודד. 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן