fbpx

צפת מודחת בגביע הלאומית – הפסידה לאליצור שומרון, 90:94 בתום שתי הארכות

קבוצת מ.ס. דניאל צפת מודחת בשלב רבע הגמר בתום מותחן בגני תקווה, 94:90, לאחר שתי הארכות. מאמנה החדש של צפת יוסי בונן רושם הפסד ראשון. וכעת יתרכז במשחק החשוב ביום שישי הקרוב מול מכבי חיפה.

אופק בן יעקב – הקלע הבולט בצפת: צילום יעל אמסילי מנהלת לאומית.

מ.ס. צפת שלטה לכל אורך המשחק. הרבע הראשון הסתיים בהפרש קטן, 20-17. המארחים מהשומרון ניסו להביא למהפך אך לא יכלו לנחישות של צפת שסיימה את המחצית ב – 39-32. את הרבע השלישי סיימה צפת ביתרון של תשע הפרש, 63-54. 3 דקות לסיום שומרון עשתה מהפך והוליכה בסל 3 של דרוקר, 70:71. אך נחישות צפת ודחיפה של המאמן החזיר את צפת ליתרון ולמשחק של סל רודף סל. צפת הוליכה 3 שניות לסיום מסל של דניאל קופרברג, 78:76 אך א. שמעוני המקומי דייק והוריד את הקבוצות לתוספת של 5 דקות להארכה.

יוסי בנון – כמעט. צילום מאיר ינקו.

הארכה הייתה מותחת כששחקני הקבוצות בכוחותיהם האחרונים מנסים להכריע את המשחק. דניאל קופרברג מחטיא מהעונשין והמשחק יורד להארכה שנייה, 87:87. בחמש דקות הארכה צפת הייתה עייפה ולא מדוייקת ובסוף מודחת מהמשך משחקי הגביע בהפסד, 90:94. בחצי הגמר מול עירוני רעננה שניצחה ברבע הגמר את עירוני נהריה, 87:97. קלעו לצפת: תומר כהן – 23, דניאל קופרברג – 22, אופק בן יעקב – ,15, מקסים רומנוב – 12, איתי גליק – 7, ע. חממה, מעיין ומיכאלי 3 – כ"א.

דניאל קופרברג מהשחקנים היציבים של צפת. צילום: יעל אמסילי – מנהלת הלאומית.

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן