fbpx

צרות בין הזמנים לספורט בצפת – החשב המלווה בעירייה דורש קיצוץ משמעותי – אלבז:"לא אתן יד לחיסול הספורט"

ראש העיר צפת יוסי קקון שהסלוגן המוצלח שלו בקמפיין הבחירות "ראש העיר של כולם" עדיין מהדהד בקרב התושבים וחובת ההוכחה עליו כמעט והצליח בכך כשתמך ללא סייג בשדרוג הספורט המקומי – ענף הנחשב כסמן חילוני.

החברות במבחן? – צילום: ארכיון – מלך גרסטל.

חבר מועצת העיר, שלום אלבז המחזיק בתפקיד תיק הספורט אף החל בתוכנית הבראה לספורט ובהכנת קבוצת כדורסל ייצוגית לעיר בליגה הלאומית. אך בראשית השבוע אלבז ואנשיו הבינו שהתוכניות שלהם בספורט הייצוגי עלול להתפקשש. אחרי שהארנונה עלתה למורת רוחם של התושבים וקיצוץ בכוח האדם בעירייה הכולל פיטורים כואבים הספורט הבא בתור.

ביום ראשון האחרון כינס ראש העיר קקון את חברי המועצה ושם העלה סוגיות נוספות בהם נדרש קיצוץ בדגש על תקציב הספורט והקליטה בעיר קיצוץ לפי דרישתו של החשב המלווה. כזכור מאז בחירתו של קקון הצהיר הוא וחבר המועצה אלבז כי הספורט לא ייפגע. אלבז פעל להישארות הקבוצה בליגה לצד יצירת הסדרת חובות עבר ובניית קבוצה לעונה הנוכחית לצד בניית מחלקות נוער וזאת כשקקון ואלבז מדגישים כי תקציב הספורט לא ייפגע. כעת לאור החשש מקיצוץ בתקציב עתיד הספורט בצפת נמצא בסימן שאלה גדול. אלבז מצידו סרב להתיחס לפרטים אך הבהיר כי לא ייתן יד לפגיעה בתקציב וחיסול הספורט וכי הוא פועל להסדרת הנושא.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן