קבלת שבת בצפת: גליל עליון לא ניצלה את הביתיות בבירת הגליל וספגה הפסד שמיני העונה

חודשים חיכו אוהדיה הנאמנים של הפועל נופר הגליל שבחלקם מפונים מביתם על מנת לראות את קבוצתם האהודה והגיעו לאולם בצפת (ישמש עד תום העונה כאולמה הביתית של הגליל) והתאכזבו שקבוצתם לא ניצלה את הביתיות ואת הקהל האוהד על מנת לנצח את השניה בטבלה, מכבי רמת גן.

צילומים: לילך וייס-רוזנברג, מנהלת הליגה.

גליל סופגת את הפסדה השמיני העונה במשחק מצוין לעיתים נטול הגנות ובאחת התצוגות ההתקפיות היפות של העונה: הפועל "נופר" גליל עליון ומכבי עירוני ר"ג סיפקו משחק הפכפך בקצב אדיר, בסיומו העולה החדשה והמפתיעה עד כה, מנצחת, באולם בצפת, 101:108. בסיום המשחק חניכיו של המאמן ברק פלג הרגישו פספוס לאחר שדווקא בדקות המאני טיים נתנו לאורחים לברוח במעט מה שהספיק לה לניצחון תשיעי העונה.

החבורה של שמוליק ברנר מרמת גן פתחה בסערה וברחה ליתרון 3:17, גליל מחקה את כל הפיגור עוד לפני סיום הרבע הראשון ואחרי חילופי הובלה רבים ומבול שלשות מרשים, ר"ג הגיעה טרייה ליותר למאני טיים ובהובלת קנדל מקולום, שרשם דאבל-דאבל יפה, חזרה הביתה עם הניצחון. העולה החדשה שיפרה בפעם השנייה השבוע את שיא העונה שלה בקליעה, השיגה יתרון בצבע וקיבלה הופעה נפלאה מכרם משעור ואייזיה מיילס, שהחזיקו אותה בתמונה בדקות בהן היה נדמה שהמארחים לא מסוגלים להחטיא.

גליל עליון במשחק מצוין חזרה לעצמה אחרי פתיחה לא טובה, רצה 4:24 בהובלת עומאר סילבריו וקיבלה לא פחות מ-22 נקודות ושש שלשות ברבע שני מדהים מג'יימס פלדין. ביחד עם רועי הובר וליאור קררה, החבורה של ברק פלג הציגה כדורסל התקפי מרהיב במשך לא מעט דקות, אך בדקות הסיום ניכר שהיא התעייפה ורצף איבודי כדור עלה לה במשחק. לגליל עליון זה היה הפסד שני לרמת גן בתוך שבועיים אף על פי כן, האדומים מכפר בלום יכולים לשאוב הרבה עידוד מהיכולת שהציגו במשחקם הראשון העונה בצפת, אותו אולם שגילה לפני כ-25 שנה את יכולת המשחק המצוינת של ברק פלג מאמנה כיום של גליל. משחקה הבא של גליל עליון ייערך בחוץ מול מכבי ת"א.

לגליל קלעו: : סילבריו 29 (14 ברבע הראשון, 5-9 לשלוש, 3-4 לשתיים, 8-11 מהקו, 4 אסיסטים), פלדין 27 (22 ברבע השני, 6-12 לשלוש, 5-5 מהקו), הובר 22 (6-8 לשלוש, 6 אסיסטים), קררה 15 (3-6 מהשדה, 8-9 מהקו, 6 ריבאונדים), אנדרסון 5 (2-6 מהשדה, 1-3 מהקו), אמסלם 3 (1-5 מהשדה).


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן