טיפול בפרחי באך- תמצית אישית

קלפי באך. צילום: פלוראז׳

קלפי פרחי באך מהווים כלי מרכזי ועוצמתי באבחון רגשי וטיפולי במסגרת השיטה הטבעית של פרחי באך. פרחי באך הם תמציות טבעיות המופקות מפרחים, אשר נועדו לאזן את הרגשות ולהעניק שלווה ורוגע למטופל. השיטה מבוססת על ההבנה שהרגשות שלנו משפיעים באופן ישיר על הבריאות הפיזית והנפשית שלנו, ולכן איזון רגשי הוא מפתח לחיים בריאים ומאוזנים.

באמצעות קלפי פרחי באך ניתן לאבחן מצבים רגשיים שונים ולהתאים את תמציות הפרחים המתאימות ביותר לטיפול. כל חפיסת קלפים כוללת 39 קלפים, כאשר כל קלף מייצג מצב רגשי או אנרגטי מסוים. בחירת הקלפים מתבצעת על ידי המטופל בתהליך אישי וממוקד, שבו הוא נדרש להתמקד ברגשותיו, לעצום עיניים, לנשום עמוקות, ולבחור שישה קלפים מתוך החפיסה.

בגב כל קלף מופיע הסבר מפורט על המצב הרגשי שהוא מייצג, וכן על התמצית המתאימה מתוך ערכת פרחי באך. במידה והמטופל בוחר בקלף מספר 39, קלף ה"רסקיו", הוא נדרש לבחור קלף נוסף, כך שהטיפול יכלול שבע תמציות פרחי באך, כולל הרסקיו.

הקלפים פותחו על ידי מטפל ברפואה משלימה, בעל ניסיון רב בתחום הטיפול בפרחי באך, מתוך רצון להעניק למטפלים כלי עזר נוסף ומשמעותי לאבחון מצבים רגשיים ואנרגטיים. קלפי פרחי באך מתאימים לטיפול בכל הגילאים ובמגוון רחב של בעיות רגשיות.

השימוש בקלפים אינו דורש ידע מקדים, אך מומלץ לבצע אותו בליווי של מטפל מוסמך לפרחי באך, אשר ידע להתאים את התמציות בצורה המיטבית ולהנחות את המטופל בתהליך הטיפולי. הקלפים עצמם קלים לנשיאה ולשימוש, וניתן לשלב אותם בטיפול היומיומי כחלק משגרה בריאה ומאוזנת.

אם אתם מחפשים כלי עוצמתי ומדויק לאבחון רגשי ולריפוי טבעי, קלפי פרחי באך הם הבחירה המושלמת עבורכם. להזמנת הקלפים והתחלת טיפול טבעי ומאוזן, בקרו באתר של פלוראז׳ כאן.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובהלבטל

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

Exit mobile version
דילוג לתוכן