טעויות נפוצות שיש להימנע מהן בעת שכירת עורך דין נזיקין

מעורבים בתיק נזיקין ומחפשים עורך דין שייצג אתכם ויעזור לכם לנווט במערכת המשפטית? בחירת עורך דין הנזקין הנכון היא קריטית, אך היא יכולה להוות אתגר עבור האדם הממוצע. להלן מספר טעויות נפוצות שכדאי להימנע מהן בעת בחירת עורך דין נזיקין המתאים לכם.

בחירת עורך דין לפי המחיר בלבד

אחת הטעויות הנפוצה היא בחירת עורך דין על סמך המחיר בלבד. אמנם העלות היא חשובה, אבל חשוב להבין שלא תמיד זול יותר זה טוב יותר. כדאי גם לשקול את הניסיון, המוניטין והרקורד של ההצלחה של עורך הדין. אם עורך דין גובה שכר טרחה נמוך באופן משמעותי, זה יכול להיות דגל אדום, המעיד על כך שהם חסרי ניסיון או לא חסרי ביטחון ביכולת שלהם להשיג את התוצאות הרצויות במסגרת הליך משפטי. מצד שני, אם אתם מתגוררים בצפון ומתלבטים בין הצעת מחיר נמוכה יותר של עורך דין נזיקין בקריות לבין הצעת מחיר יקרה מאוד ממשרד עורכי דין גדול בתל אביב, האפשרות הראשונה לא חייבת להיות הפחות טובה מבין השתיים.

הימנעות מלחקור את הרקע של עורך הדין

חשוב לחקור את הרקע של עורך הדין לפני העסקתו, גם אם קיבלתם עליו המלצה חמה מבן משפחה או מכר שלכם. מומלץ מאוד לוודא שיש לעו"ד את הניסיון והמומחיות הדרושים לטיפול במקרה שלכם. תחפשו מידע על התיקים הקודמים שלו, תבדקו את הביקורות שהוא קיבל ואם תוכלו, תשוחחו עם הלקוחות הקודמים שלו. כמו כן, יש לוודא כי עורך הדין הינו בעל רישיון תקף מטעם לשכת עורכי הדין הרלוונטית.

הימנעות מפגישה עם עורך הדין באופן אישי

אנשים רבים טועים כשהם לא טורחים להיפגש עם עורך הדין באופן אישי לפני שהם שוכרים אותם. חשוב לפגוש את עורך הדין כדי לדון בתיק שלכם בפירוט. במהלך הפגישה תוכלו לשאול את עורך הדין על ניסיונו וגישתו לתיק, וכן לדון בציפיות ובחששות שלכם. זו גם הזדמנות להעריך אם אתם מרגישים בנוח לעבוד איתו.

לסיכום

בתהליך בחירת עורך דין נזיקין חשוב להימנע מטעויות נפוצות שיכולות להוביל לבחירת איש מקצוע שיהיה לכם קשה לשתף איתו פעולה או שפשוט לא יודע את העבודה. לא כדאי לבחור עורך דין על סמך המחיר בלבד, אלא גם לשקול את הניסיון, המוניטין והביקורות שלו. חקרו את הרקע והפורטפוליו של עורך הדין, וודאו שהוא בעל רישיון תקף מול לשכת עורכי הדין הרלוונטית ותקפידו להיפגש עם עורך הדין ולבדוק האם אתם מרגישים בנוח לעבוד איתו.

אם נגרמו לכם נזק עקב רשלנות של מישהו אחר, עורך דין נזיקין מיומן יוכל לסייע לכם בקבלת פיצוי על אותו הנזק. על ידי הימנעות מטעויות אלו ובחירת עורך הדין המתאים, תוכלו להגדיל את סיכויי ההצלחה ולקבל את הפיצוי המגיע לכם.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן